Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät lääkärit usko että olen kuumeessa?

Vierailija
16.01.2018 |

Jouduin ottamaan Buranan jotta edes pääsin lääkärin asti, ja se tietty laski kuumeen. Lääkäri ottatti siiten crp:n joka oli tietty koholla ja antoi 2 päivää saikkua. Olen edelleen kuumeessa 😐

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäriin saa mennä valmiiksi lääkittynä jos haluaa maksimaalisen hyödyn.

Vierailija
2/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne kysyy, että milloin olet viimeksi ottanut särkylääkkeen, jos siis kuumetta mitataan. Tuossahan voi tietty valehdella, että on vasta ottanut ja kuumetta oli vaikkei olisikaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 2 saikkupäivän jälkeen edelleen sairaana, menet uudelleen lääkäriin. Simple as that. Mikäli sinulla on peruskuumeinen flunssa, on tuo 2 pvää saikkua aika perussettiä. Moni flunssa alkaa sillä parantumaan, ellei ei, mennään uudelleen vastaanotolle ja jutellaan jatko saikusta. En näe ongelmaa.

Vierailija
4/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kysyy, että milloin olet viimeksi ottanut särkylääkkeen, jos siis kuumetta mitataan. Tuossahan voi tietty valehdella, että on vasta ottanut ja kuumetta oli vaikkei olisikaan ollut.

Ei kysynyt, mutta sanoin kyllä että olen ottanut. Ehkä olen vaan sitten liian terveennäköinen sairaanakin, tai sitten vaan epäluottettavan näköinen :(

Vierailija
5/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä vaivata lääkäriä kahden päivän poissaolon vuoksi.

Vierailija
6/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma?

Vierailija
7/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää olisit sitten tarvinnut saikkua? Ja miten kova kuume kyseessä? Jos kuume on jotain 37.5 niin kaksi päivää aika usein riittänee, riippuen toki muusta voinnista ja myös työstä.

En ole ikinä saanut kuumetta laskemaan alle 37.5 Buranalla jos on ollut kunnon kuume (n 39), sillon oon yleensä saanut 3 päivää saikkua.

Vierailija
8/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta päivää olisit sitten tarvinnut saikkua? Ja miten kova kuume kyseessä? Jos kuume on jotain 37.5 niin kaksi päivää aika usein riittänee, riippuen toki muusta voinnista ja myös työstä.

En ole ikinä saanut kuumetta laskemaan alle 37.5 Buranalla jos on ollut kunnon kuume (n 39), sillon oon yleensä saanut 3 päivää saikkua.

39 on mullakin kuume iltaisin, aamulla lähes normaali ja buranalla laskee alle 37 helposti. Ihmisiä taitaa olla erilaisia tässäkin asiassa, yllätys.

No menen varmaan huomenna uusiksi lääkäriin (saavathan sitten käyntimaksujakin), ja kerron etten ole vielä työkuntoinen, katotaan mitä sanoo.

Vierailija
9/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika väsynyttä vaivata lääkäriä kahden päivän poissaolon vuoksi.

En ole aloittaja, mutta on väsynyttä, samaa mieltä. Jouduin itsekin kuitenkin vaivaamaan, koska työnantaja pakotti. Ja ihan perus flunssassa olen.

Vierailija
10/10 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, jos kuume ollut 39 astetta niin on tuo 2 päivää aika vähän siinä tapauksessa. No haukutaan yhdessä lääkäriä sitten;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme