Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni H: "miehiä ei koskaan pyydetä ottamaan vehkeitään esille vertailtavaksi"

Vierailija
16.01.2018 |

Siis mä en tiedä millaisia työpaikkoja tää nainen yleensä hakee jos työpaikkahaastattelussa pyydetään näyttämään värkit... Ei mua vaan oo koskaan pyydetty vaikka olenkin nainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni sanoo mitä tahansa saadakseen naamansa lehteen. Epätoivoinen tapaus.

Vierailija
2/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en tiedä millaisia työpaikkoja tää nainen yleensä hakee jos työpaikkahaastattelussa pyydetään näyttämään värkit... Ei mua vaan oo koskaan pyydetty vaikka olenkin nainen.

Luitkohan edes koko juttua?! Janni kommentoi siinä Saija Lentosen kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta nähtävästi puuttuu luetun ymmärtäminen. Janni otti kantaa tärkeään aiheeseen ja puhui kylläkin näyttelijän työstä.

Vierailija
4/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni itse osallistuu naisten seksualisoinstiin omilla kuvillaan, joten minusta on hieman outoa sitten kuitenkin itse nillittää siitä, että naiset ovat yhteikunnassa niin seksualisoituja. Ihan niin kuin sitä naisten seksuaalisuutta haluttaisiin käyttää hyväksi aina kun se itselle sopii, mutta sitten niitä haittoja ei saisi kuitenkaan tulla.

Vierailija
5/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän melko monet miehetkin ole joutuneet rintansa näyttämään, jos elokuvassa on tarkoitus paljasta pintaa näyttää. Vai oliko ne rinnat sittenkin tällä kertaa superseksuaaliset ja penikseen rinnastettavissa, kun aina muuten on ollut kaikenlaista tissiviikkoa vaatimusta sen puolesta, että naisetkin saisivat kävell' julkisesti ilman paitaa.

Vierailija
6/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Hussi joutunut vilauttamaan kaluaan, haastattelussa ?

Kasvattais tissit.

Vierailija
7/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri olisi syytä kasvattaa

Vierailija
8/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni itse osallistuu naisten seksualisoinstiin omilla kuvillaan, joten minusta on hieman outoa sitten kuitenkin itse nillittää siitä, että naiset ovat yhteikunnassa niin seksualisoituja. Ihan niin kuin sitä naisten seksuaalisuutta haluttaisiin käyttää hyväksi aina kun se itselle sopii, mutta sitten niitä haittoja ei saisi kuitenkaan tulla.

Sä et nyt tajuu. Naisella on oikeus seksikkäisiin kuviin ja vaatteisiin, mutta se ei oikeuta sitä että miehet saavat seksualisoida näitä naisia! Nih. Jos et tän vertaa tajuu niin oot varmaan joku sovinistisika.

Vierailija
9/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten siitä ei saisi sanoa näyttelijätkään, ei ainakaan hyvännäköiset, koska kaikkihan ne on olleet jossain perse-elokuvissa näytillä edestä ja takaa.

Vierailija
10/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni on fiksu ihminen.

Vierailija
11/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin vaaleissa aion äänestää Janni Hussia. Säteilevää älykkyyttä ja neuvokkuutta. Osaa järjestää asiat tärkeysjärjestykseen, eikä takerru puljaamaan turhuuksia. Tätä Suomi tarvitsee !

Vierailija
12/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni on esiintynyt televisiossa.

Vierailija
13/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten siitä ei saisi sanoa näyttelijätkään, ei ainakaan hyvännäköiset, koska kaikkihan ne on olleet jossain perse-elokuvissa näytillä edestä ja takaa.

Totta kai kuka tahansa saa sanoa mitä vaan, mutta pitää muistaa se, että vähäpukeisilla kuvillaan on itse ylläpitämässä noita yhteiskunnallisia rakenteita ja naisten yliseksualisointia. "Tekopyhä" on tässä kohtaa oikea sana kuvaamaan Jannin toimintaa.

Vierailija
14/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziiz miks meitä naizia pidetään aina vaan jonain zekziobjekteina!?!

https://www.instagram.com/p/BZ2pfdDg6yQ/?hl=fi

T. Hunni Jassi

Vierailija
15/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan niin että miehiäkin seksualisoidaan, heitetään härskiä läppää, kosketellaan ''vahingossa'' ym, mutta miehet harvoin tekee siitä numeroa vaan antaa asian olla olankohautuksella.

Itsekin olen mies ja olen kokenut tilanteita, jotka varmasti täyttäisivät ahdistelun kriteerit, mutten ole itse niistä ahdistunut kovinkaan paljon. On ollut rasittavia tilanteita joskus, mutta helpommalla pääsee kun naurahtaa ja sanoo että ''no niin keskityynpäs nyt tähän'' esim työtehtävissä.

Vierailija
16/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kasvatettu, jos nainen johtajana on hänelle ihmeellinen juttu.

Vierailija
17/17 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sua ei kukaan pyydä näyttämään värkkejäs koska et ole hyvännäköinen. Siinä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi