Vanhemmuuden työnantajakustannusten tasaaminen sukupuolten välisen tasa-arvon luomiseksi työmarkkinoille
Naisia ei haluta palkata hedelmällisessä iässä, sillä lapsen hankkimisesta koituu paljon kustannuksia työnantajalle. Vauvoja tehdään Suomessa liian vähän, joten yhteiskunnan tuki lastentekoon olisi tärkeää.
Käykää allekirjoittamassa kan-salaisaloi-te "Vanhemmuuden työnantajakustannusten tasaaminen sukupuolten välisen tasa-arvon luomiseksi työmarkkinoille" pikimmiten :)
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitin samalla kuin allekirjoitin näitä muita suosittuja.
ihme ettei asiaa ole jo puututtu, mm oli hiljan nainen Presidenttinäkin kaksi kautta, mutta ei kokenut asiaa omakseen.
Hieno juttu :) On kyllä erikoista, ettei asiaan ole puututtu jo aiemmin, kun kuitenkin selvästi syrjii yhtä sukupuolta.
Miten se syrjii yhtä sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisetkohan vaikutukset olisivat yrityksille, joissa reipas enemmistö työntekijöistä on miehiä? Tulos heikkenisi roimasti. Siis jos kustannukset laitettaisiin puoliksi kahden työnantajan kesken.
Tuossa kansalaisaloitteessa on kyse vain naisen työnantajalle maksettavan 2500 euron korvauksen korottamisesta 5000 euroon. Ei olla - vielä - ottamassa mitään pois miesten työnantajilta.
Yhteiskunnalle ei kuulu ihmisten lastenteko.
Perheitä EI pidä tukea eikä he saa saada mitääne tuja mitä lapsettomatkaan ei saa.
Vierailija kirjoitti:
uiopt kirjoitti:
Naisia ei haluta palkata hedelmällisessä iässä, sillä lapsen hankkimisesta koituu paljon kustannuksia työnantajalle. Vauvoja tehdään Suomessa liian vähän, joten yhteiskunnan tuki lastentekoon olisi tärkeää.
Käykää allekirjoittamassa kan-salaisaloi-te "Vanhemmuuden työnantajakustannusten tasaaminen sukupuolten välisen tasa-arvon luomiseksi työmarkkinoille" pikimmiten :)
En todellakaan kirjoita.
Minusta jokaisen kuuluu maksaa 100% itse omien lapsiensa kulut.
Raskaus ei ole sairaus vaan täysin harkittu teko. Joten kustannukset naiselle.
Sinun pitäisi pyrkiä valtakunnan politiikkaan mukaan, jos et jo ole siellä. Vaalien alla ja oikeastaan aina jokainen puolue on lapsiperheiden asialla. Saisitte jauhaa agendaanne ihan muualla kuin täällä. Niin kauan, kun poliittisilla päättäjillä on huoli Suomen syntyvyydestä, kaltaisillasi ei ole mitään urputtamista. Jos haluat muutoksen, tee se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootit, eiköhän se oli minun asia päättää kenet palkkaan ja mitä maksan jos olen työntekijöitä palkkaamassa. Yritysmaailma ei ole hyväntekeväisyys vaan yrityksien koko perusta on rahallisen hyödyn tuottaminen yrityksen omistajalle. Ei morjes teidän idioottien kanssa, onneksi pääsen pois Suomesta pian.
Ei. Se ei ole sinun asiasi.
Koko asia ei kuulu yhteiskunnalle millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit, eiköhän se oli minun asia päättää kenet palkkaan ja mitä maksan jos olen työntekijöitä palkkaamassa. Yritysmaailma ei ole hyväntekeväisyys vaan yrityksien koko perusta on rahallisen hyödyn tuottaminen yrityksen omistajalle. Ei morjes teidän idioottien kanssa, onneksi pääsen pois Suomesta pian.
Jos palstauhkailuja olisi uskominen, maastamuuton pitäisi olla moninkertaisella tasolla nykyisestä. Mutta eihän tuo ole kuin tyhjää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uiopt kirjoitti:
En todellakaan kirjoita.
Sinun pitäisi pyrkiä valtakunnan politiikkaan mukaan, jos et jo ole siellä. Vaalien alla ja oikeastaan aina jokainen puolue on lapsiperheiden asialla. Saisitte jauhaa agendaanne ihan muualla kuin täällä. Niin kauan, kun poliittisilla päättäjillä on huoli Suomen syntyvyydestä, kaltaisillasi ei ole mitään urputtamista. Jos haluat muutoksen, tee se.
Minä teen vaikuttamiseni yrityselämässä sekä suhdeverkostoni kautta.
Onneksi EU yhdistyy ja jopa vapaakauppasopimus tulee jossain vaiheessa. Vähenee näiden Suomen sosialistien ja vihervasemmiston kyky terrorisoida meidän kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palstauhkailuja olisi uskominen, maastamuuton pitäisi olla moninkertaisella tasolla nykyisestä. Mutta eihän tuo ole kuin tyhjää puhetta.
Maastamuutto on erittäin suurta. Juuri koulutettujen ja hyvätuloisten ryhmässä.
Eikös Ruotsissä ole joku tasa-arvoisempi malli käytössä. Kopioidaan sieltä sama tänne, jos se kerran toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ruotsissä ole joku tasa-arvoisempi malli käytössä. Kopioidaan sieltä sama tänne, jos se kerran toimii.
Mutta kun ei toimi.
Suomalaiset ei ikinä opi. Sosialismista ei vaan päästä eroon.
uiopt kirjoitti:
Vauvoja tehdään Suomessa liian vähän, joten yhteiskunnan tuki lastentekoon olisi tärkeää.
Onko tukien vaikutuksista lisääntymiselle tehty mitään tutkimuksia? Meillä lisääntymistä on tuettu vuosikymmeniä ja syntyvyys vain alenee. Maailomaltakin tulevat esimerkit kertovat, että mitä vähemmän hommaa tuetaan, niin sitä enemmän saadaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitin samalla kuin allekirjoitin näitä muita suosittuja.
ihme ettei asiaa ole jo puututtu, mm oli hiljan nainen Presidenttinäkin kaksi kautta, mutta ei kokenut asiaa omakseen.
Hieno juttu :) On kyllä erikoista, ettei asiaan ole puututtu jo aiemmin, kun kuitenkin selvästi syrjii yhtä sukupuolta.
Miten se syrjii yhtä sukupuolta?
Naisia ei haluta palkata hedelmällisessä iässä, sillä lapsen hankkimisesta koituu paljon kustannuksia työnantajalle.
Aivan sama. En taida saada koskaan lapsia ja työtkin vaakalaudalla.
Allekirjoittamalla voit vaikuttaa!
En todellakaan kirjoita.