Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita nuo naiset, jotka jäävät kaikkien kanssa suustaan kiinni

Vierailija
16.01.2018 |

ja puhuvat jonninjoutavia ja tärkeilevät. Käy sääliksi heidän miehiään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden vanhemman naisen, joka on tällanen, ja siitä ei meinaa päästä eroon jos sattuu sen vaikka kaupassa kohtaamaan. Nykyään juoksenkin jo ihan toiseen suuntaan, jos ehdin ajoissa sen pongata, en missään nimessä halua törmätä tähän ihmiseen.

Mutta näitä juorukelloja ja kalkattajia ja puheripulisia on kyllä yhtälailla miehissä, tämä on ihan luonnevika tämä tällanen.. ainakin mun mielestä kun en puheripulisia ymmärrä. Mutta toikin tuntemani nainen voi olla sellanen ihan yksinäisyyttään, voi johtua ihan siitä että liimautuu puheripuloimaan kaikille vähänkin tutuille. Eihän se kiva tietysti ole että en tätä ajattele, vaan yritän päästä alta pois.. mutta kun en osaa mitään jutella ja olen itse erakkoluonne, ja kun kaupassakin olen, en halua siellä jutella tuttujen ja puolituttujen kanssa, olen siellä ihan muissa asioissa. Sellanen häiritsee minua että tullaan juttelemaan kun ole kaupassa, todella ärsyttävää toimintaa.

Vierailija
2/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ne vanhat viis-kuuskymppiset kaakattavat akat kärryineen ainakin v*tuttaa. Tukkivat koko s**tanan käytävän ja ovat hyllyjen edessä tiellä kun pitää juoruta puoli tuntia kylän kaikkien ihmisten tekemisiä. Eivät osaa katsota ympärilleen ja lörpöttelevät siinä muiden tiellä. Mikä v*ttu siinä on, että siellä kaupan käytävällä pitää juoruta; miksi ei voi hakea vaan tavaroita kaupasta ja mennä kaupan pihalle juoruamaan puoleksi tunniksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, tää olis ollut kiinnostavampi keskustelu jos olisivat jääneet kirjaimellisesti suustaan kiinni, nyt pakkasella esim. kielestään mattotelineeseen tjsp. Mikä antikliimaksi.