Cranberries -yhtyeen laulaja Dolores O'Riordan (46v. kuollut)
www.thejournal.ie/dolores-o-riordan-rip-3798887-Jan2018/?utm_source=sho…
Kylläpä kuoli nuorena hänkin. Kolme lasta jäi.
Kommentit (45)
Harmi ettei bändi koskaan lähtenyt oikein liitoon. Muutenkin se zombie oli niin erilainen vrt muu tuotanto, kuten vaikka blur ja song #2 yms. Surullista että kuoli.
Voi ei, ei ollut edes vanha ja lapsetkaan ei kamalan vanhoja tainneet olla :( Lahjakas nainen.
Välitön Linger -korvamato alkoi soida päässä. "If you, if you could return, don't let it burn, don't let it fade..." 🎶
Kyllä se vajaa viiskymppinen nainenkin voi yhtäkkiä yllättäen kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei bändi koskaan lähtenyt oikein liitoon. Muutenkin se zombie oli niin erilainen vrt muu tuotanto, kuten vaikka blur ja song #2 yms. Surullista että kuoli.
Ai ei lähtenyt liitoon? Myi kymmeniä miljoonia levyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähtenyt liitoon? Myivät aivan järkyttävän paljon.
Olin suuri fani silloin ysärillä. Eikä tästä ole kauaa kun Dolores oli haastattelussa Brittitelkkarissa.
Surullinen ja yllättävä uutinen. The Cranberries oli yksi lempibändeistäni. Linger on ehkä nostalgisin 90-luvun kappale mikä tulee äkkiä mieleen.
Masennusta, avioero, bipolaarinen häiriö... ei näytä kovin hehkeältä näissä kuvissa. Mikähän sitten lienee kuolinsyy. http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/how-dolores-oriordan-die-cra…
Vierailija kirjoitti:
Välitön Linger -korvamato alkoi soida päässä. "If you, if you could return, don't let it burn, don't let it fade..." 🎶
Mulla taas Doloresin soolouralta biisi When we were young.
Just kuuntelin Ode to my familyä kun näin tämän. Voi ei. Ihana laulaja. </3
Kyyneleet tulee vain.
Ei nyt lietsota mutta hänellä oli yksi itsemurhayritys..... Toiv tämä oli jotain muuta.
Oliko tuo nyt mikään yllätys. Heroinistihan tuo selvästi aina ollu. Olen siis seurannut uraa alusta ast, i koska olen vähä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei lähtenyt liitoon? Myi kymmeniä miljoonia levyjä.
Tuskin myi yhtä paljon kuin Alma.
Faye Wong esitti Dreams-biisin kiinaksi inkkaripäähine päässä. Löytyy tubesta. :)
Vastahan tuokin oli nuori likka!