Tunnetteko kun teillä tapahtuu evoluutio?
Kommentit (13)
Ensin saattaa mahassa vääntää , on hiukan täysi olo. Kuuluu pamaus, ilmassa on outoa käryä. Siinä se oli evoluutio.
Hahaha, evoluutio :D En kyllä sitä huomaa :D Mutta en itse huomaa ovulaatiotakaan.
No luulisi evoluution huomaavan jos se omalle kohdalle sattuu. Meinaa lapset ovat yksi evoluution askel.
Mä tunnen, olen vielä affena, mutta kohta nousen maalle ja ryhdyn apinaksi. Nyt jo kihelmöi eviä siihen malliin, että koiviksi ovat muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen, olen vielä affena, mutta kohta nousen maalle ja ryhdyn apinaksi. Nyt jo kihelmöi eviä siihen malliin, että koiviksi ovat muuttumassa.
Ei hiiva, mä tukehdun!
Kyllähän sen evoluution tuntee kun viisaudenhampaat vihoittelee. Ei aio tulevaisuudessa ihmisille moisia enää kasvaa.
Olen pikkuhiljaa evoluutioitumassa vanhaksi mummeliksi, aikanaan olin melko näpsäkkä tyty. Ja kyllä nivelissä tuntee muutoskankeutta, mieli kuitenkin on aina 18v.
En, mutta sinä et ole tainnut pysyä evoluutiossa mukana.
Vatsa ja perse paisuu. Mikä ihme munsta on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vatsa ja perse paisuu. Mikä ihme munsta on tulossa?
Mulla sama, veikkaan ryhävalasta. Tai merinorsu.
Just aattelin et onks tää selkäkipua vai mitä tää jomotus mut evoluutiohan tää onkin. N50 ja plus
Itse huomasin evoluutioni, kun tajusin, etten uskonutkaan satuihin ja huuhaa-uskomuksiin. Olo jotenkin keveni ja tylsämielisyys katosi. Se huono puoli tässä on, että en enää ymmärrä verkostomarkkinointi- ja uskomushoitoapinoiden puheita. Sitä se kehitys teettää
Aamulämpöä. Panettaa.