mies osti vihdoin auton - arvatkaa mitä teki heti ekaks...
Käski autoon ja ajoi 80km päähän kaverinsa luo. Miksikö?
Halusin viedä mut katsomaan kaverinsa koiran pentuja <3. Mun allergian takia ei voida ottaa pentua, mutta tiesi mun sekoavan jo pelkästä pentulaumasta. Ja niin tein, ilosta itkin niiden keskellä :D. On mulla niin ihana mies <3
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Muistithan palkita miehesi?
Ai peittämällä hänen miehisen elimensä kuolalla?
Fiksu mies, kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Oli vaan pakko päästä jotenkin testaamaan autoa pidemmässä ajossa.
Miksi olisi pitänyt palkita? Meillä ilahdutetaan toista ihan vapaaehtoisesti, ei vastavuoroisesti. Auto oli käytetty auto ja ollut ennenkin käytössä. Sori, meillä ei harrasteta tuollaista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pitänyt palkita? Meillä ilahdutetaan toista ihan vapaaehtoisesti, ei vastavuoroisesti. Auto oli käytetty auto ja ollut ennenkin käytössä. Sori, meillä ei harrasteta tuollaista ;)
Eikö edes a.naalia, siihen oli iltalehdessä ohjeet.
Noinko olet katkera toisen onnesta.
Siis se yrittää tappaa sut? Kyllä se pentulauma on ihan yhtä allergisoiva siellä kaverin luona kuin kotonasikin.
Käskeminen kuulostaa vähän jyrkältä, kun kumminkin oli kyse ap:lle mieluisasta jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Käskeminen kuulostaa vähän jyrkältä, kun kumminkin oli kyse ap:lle mieluisasta jutusta.
Jos ap on kuin minä, "vastarannankiiski". Kysyn aina miksi ja mies välillä hermostuu siihen ja "käskee" jos on kiire :D.
En osta ikinä autoa enkä hanki ajokorttia. Puolet elämästä mennyt jo ilmankin.
T: Mies Mies Mies Mies 39
öy jeäh öhyy öyh öy jeä kirjoitti:
Äläkä juo maitoa.
Vierailija kirjoitti:
öy jeäh öhyy öyh öy jeä kirjoitti:
Äläkä juo maitoa.
Maitoa veden sijaan peräruiskeeseen.
Mää olisin, jättänyt sian jo aikoja sitten.