Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Milla ja Kimmo eroavat!

Vierailija
15.01.2018 |

Kuin niin??? Syksyllä esitetty "mitä heille nyt kuuluu" -jaksossa vaikuttivat erittäin onnellisilta. Millan repliikki: "tämä on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut". Ja nyt ero! ???

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Milla tosiaan, ettei halua ollenkaan lapsia? Muistaakseni se oli kylläkin niin, että hän ei lähivuosina halua lapsia, kun Kimmo olisi halunnut niitä jo melko piankin. Millalle se ei ollut vielä ajankohtaista, etenkään kun avioliittoa oli uuden miehen kanssa kestänyt vasta muutaman viikon. Silloin ei vielä tunnu edes realistiselta hypätä lapsihaaveisiin. Mitään vela-puheita ei kyllä tullut ohjelmassa ilmi.

Vanhaa sanontaa lainaten: mikä pitkistyy, se mutkistuu. Tuskin Kimmokaan tarkoitti, ettö heti hääyönä on aloitettava lapsen hankinta! Millalla jo ikää ja kun tarpeeksi sitä asiaa lykkää, voi olla että jää ilman.

Vierailija
22/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain halunnut lapsia Kimmon kanssa, jos rakkaus on aitoa ja tarkoitus lapsia hankkia niin silloinhan niitä olisi hankittu tuossa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Milla tosiaan, ettei halua ollenkaan lapsia? Muistaakseni se oli kylläkin niin, että hän ei lähivuosina halua lapsia, kun Kimmo olisi halunnut niitä jo melko piankin. Millalle se ei ollut vielä ajankohtaista, etenkään kun avioliittoa oli uuden miehen kanssa kestänyt vasta muutaman viikon. Silloin ei vielä tunnu edes realistiselta hypätä lapsihaaveisiin. Mitään vela-puheita ei kyllä tullut ohjelmassa ilmi.

Vanhaa sanontaa lainaten: mikä pitkistyy, se mutkistuu. Tuskin Kimmokaan tarkoitti, ettö heti hääyönä on aloitettava lapsen hankinta! Millalla jo ikää ja kun tarpeeksi sitä asiaa lykkää, voi olla että jää ilman.

"Millalla jo ikää" Joopa joo. Hyvä, etteivät ehtineet panna lasta aluille niin kuin se yksi pari, joka tosiaan taisi jo hääyönä aloittaa hommat. Vastuutonta sekin, lähes tuntemattoman kanssa lisääntyminen nimittäin.

Vierailija
24/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin niin??? Syksyllä esitetty "mitä heille nyt kuuluu" -jaksossa vaikuttivat erittäin onnellisilta. Millan repliikki: "tämä on parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut". Ja nyt ero! ???

Milla ei tarkoittanut, että Kimmo olisi parasta, mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Millahan antoi esimerkkeinä televisioon pääsemisen ym.

Vierailija
25/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei tarkoittanut, että Kimmo olisi parasta, mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Millahan antoi esimerkkeinä televisioon pääsemisen ym.

No ohhoh!!!

Vierailija
26/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Millalla jo ikää" Joopa joo. Hyvä, etteivät ehtineet panna lasta aluille niin kuin se yksi pari, joka tosiaan taisi jo hääyönä aloittaa hommat. Vastuutonta sekin, lähes tuntemattoman kanssa lisääntyminen nimittäin.

Milla jää todennäköisesti velaksi. Minä itse ensin-tyyppi.

Vierailija
27/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millahan vain odotti, että pääsee syksyllä vielä sen viimeisen jakson telkkariin. Sitten ero päälle, niin julkisuus on ihanaa ja varmaa.

Vierailija
28/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tärkeä asia, kuin lasten hankkiminen tai haluaminen pitää kysyä jo testi kaavakkeessa hakiessaan Ensi treffit alttarille ! Uskomatonta, että tällaiset parit sitten yhdistetään, joilla isossa asiassa eri näkemys.

Toivottavasti on tehty uudet kysymykset ja testit tämän vuoden hakijoille.

Vierailija
29/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tärkeä asia, kuin lasten hankkiminen tai haluaminen pitää kysyä jo testi kaavakkeessa hakiessaan Ensi treffit alttarille ! Uskomatonta, että tällaiset parit sitten yhdistetään, joilla isossa asiassa eri näkemys.

Toivottavasti on tehty uudet kysymykset ja testit tämän vuoden hakijoille.

Tuo sairas formaatti ihmiskokeineen voidaan lopettaa!

Vierailija
30/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi hiippari, jonka nimeä en nyt muista, on varmasti innoissaan.

Eelis : )

Vierailija
31/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Eelis olin aivan unohtanut hänet.

Vierailija
32/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Oon oikeesti yllättynyt :(

Vierailija
33/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niitten yhdessäolo oli jo ohjelma-aikana tosi väkinäistä. Ihmettelin miten jatkoivat avioliittoa. Kivoja ihmisiä kumpikin, mutta eivät vain sopineet toisilleen, ero on varmasti ihan hyvä juttu.

Vierailija
34/35 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, Eelis olin aivan unohtanut hänet.

Siis mikä tää Eelis-juttu on? Millan kaveriko oli, vai?

Vierailija
35/35 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta ei tainnut tulla lentoemoa, kun hän oli lentokentän koruliikkeen tiskin takana muutama viikko sitten. Unelmat eivät aina käy toteen, ehkä avioliittokin kuului samaan sarjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi