American expressiltä jatkuvia aiheettomia laskuja
Uskomatonta toimintaa.
Laskuvaa laskutus ongelmaa. Vääriä laskuja kaukoidästä.
Asiakaspalvelu kieltäytyi kaikesta yhteystyöstä.
Ainoa vaihtoehto oli rikosilmoitus. Sitten peruivat laskuja.
No... minä peruin koko kortin ja otin Visan käyttöön.
Törkeä yritys, törkeää palvelua.
Kommentit (5)
sillä tavalla myös Visa ja Mastercard usein tekee eli rikosilmoitus ja kortin kuoletus ja uuden tilaus
Täytyykö American Expressin saadakseen olla joku isokenkäinen? Itse olen pari kertaa yrittänyt mutta joka kerta hylsy, vaikka luottotiedot on kunnossa ja olen vakituisessa työsuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö American Expressin saadakseen olla joku isokenkäinen? Itse olen pari kertaa yrittänyt mutta joka kerta hylsy, vaikka luottotiedot on kunnossa ja olen vakituisessa työsuhteessa.
Joo, annat hakiessasi samalla suostumuksen tutkia sinun taustasi ja sen kautta tekevät päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, annat hakiessasi samalla suostumuksen tutkia sinun taustasi ja sen kautta tekevät päätöksen.
Ou jee, sillä taustani on moitteeton. Ainoa mikä tulee mieleen on ettei tuloni ole perusduunariluokkaa kummemmat. Eivät lapussaan perustelleet sen kummemmin.
Niin varmaan joo