Ekstrovertti, miksi haluat väkisin ängetä introvertin seuraan?
Mikset jätä häntä rauhaan. Hän ei 99.9% todennäköisyydellä kaipaa seuraasi. Ja se on ihan OK.
Kommentit (17)
Kuinka monta aloitusta aiot vielä edellisten lisäksi tehdä? Pakkomielle
En tule väkisin juttelemaan eli mulle saa kyllä sanoa jos haluaa olla rauhassa, enkä loukkaannu siitä.
Ensin teet monta aloitusta siitä, kuinka introvertit ovat kaikin puolin hienoja ihmisiä ja nyt niihin ei saa tutustua? OK.
Olen itsekin introvertti ja nyt sä meet liian pitkälle noissa jutuissas. Pilaat meidän maineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin introvertti ja nyt sä meet liian pitkälle noissa jutuissas. Pilaat meidän maineen.
Ap on yksi palstan vakkarihulluista joka tekee silloin tällöin parin tunnin sisään kymmenittäin aloituksia, joissa parjaa ekstroverttejä milloin mistäkin.
Huomaathan paasauksessasi, että introvertti ja ihmisvihaaja ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on yksi palstan vakkarihulluista joka tekee silloin tällöin parin tunnin sisään kymmenittäin aloituksia, joissa parjaa ekstroverttejä milloin mistäkin.
Luultavasti hän on itse ekstovertti ja haluaa hämmentää soppaa ja toivoo, että me muut nyt alettaisiin sitten mollata introvertteja. Mutta ei me olla niin tyhmiä, oltiinpa me muut kumpia hyvänsä.
Riippuen äänen sävystä, ruumiin kielestä ja ykeisestä olotilasta joko yksin vetäytyneen rauhaan mikäli tämä haluaa olla yksin ja ilmoittaa näin tai sitten parhaani mukaan alan kyselemään onko kaikki hyvin ja tarvitseeko tämä apua varsinkin jos tämä vetäytyjä nyyhkyttää yksinään nurkassa.
Yrityksen perustaminen karistaa vasemmistopaskan sieluttoman shitin
Vierailija kirjoitti:
Mikset jätä häntä rauhaan. Hän ei 99.9% todennäköisyydellä kaipaa seuraasi. Ja se on ihan OK.
Kuulun stten varmaan tuohon alle prosentin joukkoon, jota ei haittaa jos eksvertti yrittää lähestyä tai haluaisi viettää aikaa kanssani. - Mitä heidän sitten yleisesti ottaen pitäisi tehdä? - istua omassa huoneessa ja odottaa, elämän jatkumista ja katsella vain muiden tekemistä?
Ei kukaan ole joko tai. Joten voitaisiin lopettaa puhuminen siitä onko joku introvertti vai extrovertti. Käytännössä menevät sekaisin tilanteen , tapahtumien ja seuran mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole joko tai. Joten voitaisiin lopettaa puhuminen siitä onko joku introvertti vai extrovertti. Käytännössä menevät sekaisin tilanteen , tapahtumien ja seuran mukaan.
Näiden keskustelujen aloittajan ongelmat sitä paitsi ovat jotain aivan muuta kuin verttiyttä mutta saahan siitäkin tekosyyn uhriutua ja vaatia koko maailmaa muuttamaan normaaleita käytöstapoja jotta yksi saa olla uniikki lumihiutale.
Ap sentään osasi kirjoittaa sanan ängetä oikein. Täällä näkee todella usein sen sanan väärin kirjoitettuna. Niin säälittävää, että oikeasta kirjoitustavasta pitää oikein kommentoida, kun perustaso on niin huono.
Ei ihmisillä lue otsassa ovatko he introverttejä.