Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat laiskoja keskustelemaan?

Vierailija
15.01.2018 |

Miehet saavat aina pitää keskustelua yllä ja naiset toimivat vapaamatkustajana, hiljaisena kuuntelijana, jotta tulisi vakuutetuksi hyvästä kumppanista, mutta eivät itse ota keskusteluun paljoa osaa!?

Jos nainen ei ota keskusteluun osaa, näkeehän sen kuinka sitä halutaan panostaa suhteeseen.

Jos olet kiinnostunut miehestä, niin älä ole tuppisuuna, vaan keksi itsekin jotain juteltavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut päinvastaista.

Vierailija
2/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat luonnostaan laiskoja keksimään mitään juttua, sen sijaan he analysoivat miestä aikalailla, kuinka hyvät kommunikointilahjat hänellä on jos on.

Mutta olen samaa mieltä siitä, että kyllä naisten pitäisi ottaa riski ja alkaa keskustelemaan ilman paineita.

Kysele itse mieheltä, johdattele mistä pidät jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen pitää pitää keskustelu hengissä, kun tavataan for the first time, jotta jutusta tulee jotain.

Sellaiset sosiaaliset, dominantit naiset ovat harvassa, ketkä pystyisivät kommunikoimaan kunnolla.

Ja niinkuin todettiin: he analysoivat miehiä.

Vierailija
4/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sitä itse pitää olla suupalttina, kun eihän vastakkainen sukupuoli itse viitsi aloittaa keskustelua saati jatkaa sitä.

Vierailija
5/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen naiset on kyllä puheliaampia. Oletko ajatellut, että ehkä vika onkin sinussa, jos sinulla on niin hyökkäävä keskustelutyyli, että eivät uskalla avata suutaan, kun mielipide tulisi kuitenkin teilattua? Tai sitten et anna suunvuoroa, vaan keskeytät heti jos nainen alkaa jotain sanoa. Itse ainakaan en viitsi tällaisten kanssa hirveästi puhua, kun en halua alkaa huutokilpailuun. Tai sitten sun keskustelunaiheet on niin tylsiä tyyliin jääkiekko, metsästys tai moottorit, että naisella ei vaan ole mitään sanottavaa ko. aiheista.

On tietenkin olemassa sellaisiakin naisia, joista joka sanan saa nyhtää ulos, mutta harvassa ovat.

Vierailija
6/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kuunnellut yhden miehen monologia, aina kun koitin jostain avata keskustelua, tai kommentoin hänen puheeseensa omia kokemuksia tai tietoja, hän nopeasti keskeytti, hyvä kun yhden virkkeen sain loppuun, kun puhui päälle ja jatkoi yksinpuheluaan.

Hyviin keskustelu taitoihin kuuluu myös toisen kuunteleminen ja juurikin vuoropuhelu.

Vierailija
7/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
8/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sen itse sanoi, JOS on kiinnostunut. Ehkäpä siinä syy? Hölöttäjien päälle on myös ikävä puhua.

Vierailija
9/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen naisena joutunut ylläpitämään keskustelua sekä deiteillä että viestimissä. Aika äkkiä loppuu jaksaminen kun kaikkiin keskustelunavauksiin/kysymyksiin tulee kommentiksi lähinnä "emmätiiä, jaa, nii...". Sitten kun en enää jaksa pitää keskustelua yllä niin tuleekin viesti "taisit löytää parempaa seuraa..." no en löytänyt mutta helpompi olla yksin.

Vierailija
10/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva taisi pointtia tajuta.

Vierailija
11/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli tuosta helppo tajuta. Naiset eivät ole olleet kiinnostuneita aloittajasta. Kiinnostuneet naiset kyllä puhuvat.

Vierailija
12/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli tuosta helppo tajuta. Naiset eivät ole olleet kiinnostuneita aloittajasta. Kiinnostuneet naiset kyllä puhuvat.

Eivät puhu, jos ovat ujoja.

Vierailija
13/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta yritetään taas servata naisten syrjimäksi. :D

Vierailija
14/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Puheliaisuushan on aina ollut yksi naisten helmasynneitä, ei miesten.

Vierailija
15/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä statuksinen mies saa aina naiset tulemaan oma-aloitteisesti luokseen juttelemaan.