Miehen mielestä olen kauniimpi laihana
Olen vastikään alkanut tapailla mukavaa ja kaikinpuolin ihanaa miestä. Nyt kuitenkin olen huomannut että mies on todella ulkonäkökeskeinen. Hän on aiemminkin heittänyt laihuutta ihannoivia kommentteja ja nyt erästä ohjelmaa katsoessa hän sanoi eräästä naisvartalosta että "yllättävän kiihottava normaalipainoikseksi". Itselläni on alkanut hälytyskellot soimaan tämän painoasian kanssa. Mies on itse todella laiha. Juttu on se, että minäkin olen tällä hetkellä laiha, n. 10-kg laihempi kuin ns normaalipainoni, minkä painoinen olen ollut käytänössä aikuisikäni 25-35-vuotiaana. Painon olen menettänyt sairauden seurauksena. Olen 170cm pitkä ja ennen normaalipainoni oli 66-68kg. Näytin miehelle sitten valokuvia itsestäni tuolloin ja kerroin että itse identifioidun edelleen tuoksi minuksi enkä täksi "uudeksi laihaksi minuksi"' . Mies sanoi että olen ihan nätti ja kiva niissä kuvissa, mutta en yhtä seksikäs, ja että mm.kasvojen pyöreys on se mikä häntä häiritsee. Mies vannottaa ettei tarkoita pahaa eikä halunnut loukata minua ja että jos lihoisin, olisi hän silti sitoutunut minuun yms. Mutta myöskään hän ei kuulema suostuisi valehtelemaan kysyttäessä pitääkö vartaloani seksikkäänä vaan hänen mielestään täytyy olla rehellinen puolisolle.
Mutta minua häiritsee tuollainen tapa nähdä naisen ulkonäkö.. ja etenkin kun sairauden jälkeen olen vasta viime kuukausina saanut ruokahalua takaisin. Olen ollut niin monien miesten kanssa ketkä ovat ihailleet 68-kiloista vartaloani ja pitäneet sitä upeana ja kurvikkaana. Uuden miehen näkemys naisvartaloista on todellinen pettymys. Huijaanko vain itseäni jos jatkan seurustelua tällaisen ihmisen kanssa? Itse en ole niin ulkönäkökeskeinen ja olen ollut suhteessa myös ylipainoisten kanssa.
Kommentit (5)
Olet siis miehesi mielestä nyt paremman näköinen kuin aiemmin, jolloin olit 10kg painavampi? Mitä sitten, jos kerran ulkönäkö ei sinulle itsellesi merkitse paljoa? Varmasti moni muukin mies ja nainenkin on samaa mieltä, että näytät nyt paremmalta, ja varmasti on monia, joiden mielestä olet aiemmin näyttänyt paremmalta. Mä en ymmärrä, miksi tällaisia tarvitsee pohtia niin paljon. Jos siis itse olet sinut itsesi kanssa, jos et, on vikaa muussa kuin pelkästään koossasi.
Joo, laihuus on sairasta ja läski seksikästä naisellisuutta ja miehet sikoja. Olisit nyt laittanut loppuun, että itkettää, niin kaikki paskaprovoelementit olisi mukana.
Suurin osa nykyisistä aikuisista naisista on paremman näköisiä 10 kg laihempana. Kaupungilla kun katselee ympärilleen, niin harvoin hoikkia näkee...
Mutta ap:n kysymykseen, mielestäni on hieman ongelmallista jos mies on noin "suora" ja fiksoitunut kiloihin. Jotenkin tuntuisi, että onnistunut parisuhde perustuisi hiukan toisiin asioihin.
Itse antaisin miehelle puntarin läksijäislahjaksi ja potkaisisin ovesta ulos. Etsisin uuden miehen jonka seurassa uskaltaa syödä ja olla oma itsensä.
Eihän tuo vielä mitään, mulle eräs tapailemani mies totesi kun hehkutin onnistunutta laihdutusta, -23 kiloa, että vielä vähän kun tiputat niin säkin olet nätti 😅😅
Ei nähty enää sen jälkeen.
Mielipiteitä?