Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitteleeko H. Laasanen Kaksplussalla nimimerkillä m1es?

Vierailija
14.01.2018 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vieläkö se m1es on siellä? Hänen kanssaan olen jankuttanut vuosia sitten, mutta puhui aina asian vierestä laittaen sivistyssanoja pötköön. En kyllä ihan Laasaseksi ole arvannut. 

Vierailija
2/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sama tyyppi, mutta se olkiukko-tyyppi ei ole vähään aikaan käynyt jankkaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vieläkö se m1es on siellä? Hänen kanssaan olen jankuttanut vuosia sitten, mutta puhui aina asian vierestä laittaen sivistyssanoja pötköön. En kyllä ihan Laasaseksi ole arvannut. 

No missä muualla se nyt olisi? Eihän tuollainen luotaantyöntävä asperger kelpaa kenellekään naiselle, oma äitinsäkin varmaan välttelee häntä.

Vierailija
4/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä muualla se nyt olisi? Eihän tuollainen luotaantyöntävä asperger kelpaa kenellekään naiselle, oma äitinsäkin varmaan välttelee häntä.

Lähinnä ajattelin, ettei ole löytänyt tietään esim tänne. Ilmeisesti joku hänen kanssaan sitten vielä siellä keskustelee, vaikka silloin tuntui, että olin ainoa, joka hänen kanssaan jaksoi jauhaa. 

Vierailija
5/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että kerroit avoimesti omasta elämästäsi miesten parissa. Rehellisyys on aina plussaa.

Vierailija
6/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ajattelin, ettei ole löytänyt tietään esim tänne. Ilmeisesti joku hänen kanssaan sitten vielä siellä keskustelee, vaikka silloin tuntui, että olin ainoa, joka hänen kanssaan jaksoi jauhaa. 

Kyllä se täälläkin aikoinaan kirjoitteli mutta taisi kyllästyä tähän poistopolitiikkaan, kun kaikki sen viestit katosivat.

Vierailija
7/7 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m1eshän kirjoittaa enemmän sitä filosofista esteettisyysjargonia, kun taas Laasasen ydinalue on siellä seksuaalisessa vallassa ja naisvihassa. En usko, että ovat sama henkilö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme