Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimallista taas paljastui uusia asioita.

Vierailija
14.01.2018 |

Olen töissä ihan oikeissa palkkatöissä n.15 tuntia viikossa. Työkkärin virkailija kuitenkin ehdotti, että osallistuisin kaupungin ilmaistöihin kerran viikossa. Eli mun 15 tuntia painettiin alas täysin turhana. Tuli tunne, että vain tämä ilmaistyö olisi jotenkin hyväksyttävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ole oikeissa palkkatöissä ihan 30-40 tuntia viikossa miten normaalisti ihmiset on?

Vierailija
2/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ole oikeissa palkkatöissä ihan 30-40 tuntia viikossa miten normaalisti ihmiset on?

Ihan siksi, että työnatajat ei ole palkannut mua sellaiseen, hakemisestani huolimatta. Vaan olen tyytynyt osa.aikatyöhön. Pitäiskö mun olla sit kokonaan työtön ????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä olet? ÄÖ ilmeiseti 20. Onnea vaan sun työantajalle.

Vierailija
4/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää selväksi, että te, hallitus, mikään pelleporukka ei enää teitä kyykytä, alista ja orjuuta. On aika taistella, vaikka nälkä ja vilu tulevat kylään.

Vierailija
5/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopää ehdotus. Et tietenkään mene. Muista, että maksaja päättää, oletko ollut tarpeeksi töissä, ei TE-henkilöoletettu.

Vierailija
6/6 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä olet? ÄÖ ilmeiseti 20. Onnea vaan sun työantajalle.

Jeps näitä matalatasoisia huutelijoita riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi