Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pihtaa etten synnyttäis

Vierailija
13.01.2018 |

Rv 38 menossa ja viikkoihin ollu seksiä, kun mies kuuli että se voi edistää synnytyksen käynnistämistä. Ja tää herrahan ei missään tapauksessa halua että tää lapsi tulis ulos ennen laskettua aikaa! Ai ***, tukala olo kokoajan ja mies vaan tossa nauttii omaa aikaansa eikä ymmärrä miksi haluisin tän ulos jo. Eikä auta vaikka oon selittäny ettei se mitään takaa eikä se lapsi tuu ulos vaikka sytyttäisi sinne nuotin ellei se itse oo valmis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo itsellähän on kokemusta, pidätin hengitystä koko aktin ajan ja koitin pinnistää kovasti paksusuolta jotta vauva pysyisi sisällä. Nyt mulla on tosin sisäänpäin kääntynyt teinipoika jonka alullepano oli täysi vahinko muutenkin. Suosittelen olemaan varovainen ettei lapsi raukka putkahda kesken kaiken :// vois olla vähän "awkward" -niinku mun kusipää teinipoikakin sanoo....... olkaahan varovaisia!

Vierailija
2/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa antaa sinun ns. olla rauhassa näiltä osin. Totta, että olosi on nyt tukalaan kallellaan. Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pihtaamista vaan ajattelevaisuutta

Vierailija
4/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kiire vielä millään rv 38. Sitten kun paukutat yli 42 viikkoa raskaana, niin sitten voisi alkaa jo hieman huolestua, että eikö kannattaisi vauvan jo syntyä, kun istukka alkaa irtisanoa itsensä tehtävästään.

Vierailija
5/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta viikolla 17 ja mies pihtaa, koska pelkää että vauva häiriintyy jylppimisestä.

Vierailija
6/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies vaan tossa nauttii omaa aikaansa

Tuskin mieskään nauttii seksittömyydestä, mutta kunnon miehenä laittaa lapsen edun omien halujensa edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän