Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 13-vuotias poika nukkua kummitädin vieressä?

Vierailija
13.01.2018 |

Olen siis tuon pojan kummitäti. Poika on aina luonani satunnaisesti, ehkä yon tai kaksi kuukaudessa. Asun yksin, ja minulla on normaali parisänky. Poika tykkää minusta kovasti. Äitinsä oli paras ystäväni, mutta hän menehtyi muutama vuosi sitten.

Olen miettinyt tätä asiaa, ja joidenkin kanssa tästä keskustellutkin. On ollut jännä, että kaksi parasta miespuolista kaveriani on sanonut, että emme voi enää nukkua vierekkäin. Isänsä sanoi, että kyllä poika sitten sanoo, kun ei enää halua vieressä nukkua.

On ihana poika, kerrassaan suloinen. Mutta: minulla on huoneita, joissa on sängyt. Pitäisikö minun "häätää" poika sinne nukkumaan. Itseäni ei millään tavalla haittaa se, että poika vieressä tuhisee.

Onko normaalia, että poika nukkuu noin isona kummitådin vieressä? Poika on ikäisiään verrattuna pitkä, pidempi kuin minä, vanhempiinsa tullut. Meillå on tosi hyvä suhde pojan kanssa, tykätään tosi paljon toisistamme.

Kertokaa varsinkin poikien vanhemmat, missä vaiheessa pojan pitäisi siirtyä omalle pedille. Minulla on ollut vaan tyttöjä, ovat jo nuoria aikuisia. Pitkään kyllä hekin mielellään kömpivät viereen, murkkuikäisinäkin. Itse olen siis viisikymppinen "mummeli".

No, en ehkä mummeli sentääm. Minua askarruttaa, ettei pojalle tulisi jotain traumoja, että hän nukkuu noin isona vieressäni. Ja kääntäen: olisiko normaalia, jos tuon ikäinen tyttö nukkuisi kummisetänsä vieressä?

Niin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ihan normaalia ole jos vielä vieressä haluaa nukkua...

Vierailija
2/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aivan hyvin nukkua vieressä. Seuraavan kerran voit tietysti kysyä, missä poika haluaa nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täysin ok että tuon ikäinen nukkuu vieressä, jos kyseessä on tuttu turvallinen aikuinen. Minä nukuin isän vieressä vielä lähellä aikuisikää jos äiti oli matkoilla, koska isossa talossa tuntui pelottavalta silloin.

Vierailija
4/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hyväksikäyttäjä. puhuu siihen malliin kuin olisi ihastunut poikaan

Vierailija
5/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo epänormaalia!

Kysy ensi kerralla haluaako oman huoneen ja jos ei halua niin mitäs se haittaa jos nukkuu vieressä :)

Vierailija
6/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täältä kiukkuisilta tantoilta mitään kysele, nukkukaa parisängyssä kaikessa rauhassa ja pitäkää mölyt mahassa.

Vierailija
7/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin tuttuja ja läheisiä olette (melkein kuin varaäiti) niin siihen asti kun poika itse sanoo. Muutenkin voisit heittää palloa hänelle, että saa valita kummassa nukkuu. Ja tehdä selväksi ettei sinua loukkaa vaikka nukkuisikin toisaalla. Jotkut lapsetkin ajattelevat ensin toisen tunteita. Isänkin mielipiteelle painoarvoa!

Vierailija
8/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin suoraan pojalta itseltään haluaako hän nukkua vierashuoneessa (tms.) vai vieressäsi. Jotkut nuoret ovat lapsenmielisiä vielä pitkään, mutta toisaalta pojallakin voi olla murrosikään ihan normaalisti liittyviä asioita (esim. märkiä unia, älkääkä palstan pervot nyt yrittäkö lukea tästä mitään rietasta, totean vain arkisen tosiasian), joiden takia haluaa ja saakin haluta itselleen yksityisyyttä ja omaa tilaa. 

Vierailija
9/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tuon pojan kummitäti. Poika on aina luonani satunnaisesti, ehkä yon tai kaksi kuukaudessa. Asun yksin, ja minulla on normaali parisänky. Poika tykkää minusta kovasti. Äitinsä oli paras ystäväni, mutta hän menehtyi muutama vuosi sitten.

Olen miettinyt tätä asiaa, ja joidenkin kanssa tästä keskustellutkin. On ollut jännä, että kaksi parasta miespuolista kaveriani on sanonut, että emme voi enää nukkua vierekkäin. Isänsä sanoi, että kyllä poika sitten sanoo, kun ei enää halua vieressä nukkua.

On ihana poika, kerrassaan suloinen. Mutta: minulla on huoneita, joissa on sängyt. Pitäisikö minun "häätää" poika sinne nukkumaan. Itseäni ei millään tavalla haittaa se, että poika vieressä tuhisee.

Onko normaalia, että poika nukkuu noin isona kummitådin vieressä? Poika on ikäisiään verrattuna pitkä, pidempi kuin minä, vanhempiinsa tullut. Meillå on tosi hyvä suhde pojan kanssa, tykätään tosi paljon toisistamme.

Kertokaa varsinkin poikien vanhemmat, missä vaiheessa pojan pitäisi siirtyä omalle pedille. Minulla on ollut vaan tyttöjä, ovat jo nuoria aikuisia. Pitkään kyllä hekin mielellään kömpivät viereen, murkkuikäisinäkin. Itse olen siis viisikymppinen "mummeli".

No, en ehkä mummeli sentääm. Minua askarruttaa, ettei pojalle tulisi jotain traumoja, että hän nukkuu noin isona vieressäni. Ja kääntäen: olisiko normaalia, jos tuon ikäinen tyttö nukkuisi kummisetänsä vieressä?

Niin.

Vastauksen tähän saat kun vastaat itse kysymykseen "Voiko 13-vuotias tyttö nukkua kummisedän vieressä?".

Minusta tuolle ei ole mitään estettä mutta jotkut voivat katsoa kieroon.

Vierailija
10/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tuon ikäisenä odotin, että joku nainen olisi vienyt minut seksin opetusmatkalle, joku opettaja ihan anybody nainen. Niin ei koskaan käynyt kuitenkaan. Mut minä olen minä. Loppuu on pakko laittaa southparkin ''Niceee''..

Vierailija
11/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen poika. Mä odotin tossa iässä, että joku ihana nainen olis pitänyt mua hyvänä. Aina olen pitänyt vanhemmista naisista.