Käräytän suomalaisia seksituristeja Pattayalla --- sinutkin!
Minut on uhattu tappaa, on huoriteltu ja syljetty. Silti nappaan kuvia salamavalolla seksiä ostavista suomalaismiehistä Pattayalla. Kuvat toimitan KRP:lle ja kerron kyseessä olevan seksin ostaja ihmiskaupan uhrilta. Syyte odottaa miestä Suomessa.
Aune, 63
Kommentit (27)
Käyn seksimatkoilla Lontoossa ja Losissa. Joskus myös Amsterdamissa.
Mistä muka saisit miesten nimet tietoosi? Pelkkä kuva ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minut on uhattu tappaa, on huoriteltu ja syljetty. Silti nappaan kuvia salamavalolla seksiä ostavista suomalaismiehistä Pattayalla. Kuvat toimitan KRP:lle ja kerron kyseessä olevan seksin ostaja ihmiskaupan uhrilta. Syyte odottaa miestä Suomessa.
Aune, 63
Kiihotuitko yhtään, kun kuvailit minua kanki pystyssä ja huutelin kotikielellämme sinulle kutsuhuutoja.
Jaa että oikein salamavalolla. Me muut kuvataan kameralla.
Mistä tiedät kuka niistä naisista on ihmiskaupan uhri ja millä pystyt sen Suomessa todistamaan?
Just joo. Mistä sinä tiedät kuka on suomalainen ja kuka ei ja kuka ostaa seksiä. Et sinä näe sitä rahan vaihtoa vaan kahden ihmisen poistumisen yksityitiloihin. Sinne ei salamavalon kanssa välttämättä kannata tunkeutua lukitun oven läpi. Kaipaa vähän provo vielä hiomista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kuka niistä naisista on ihmiskaupan uhri ja millä pystyt sen Suomessa todistamaan?
Munmolla on aikaa tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munmolla on aikaa tutkia.
Mummolle nakki pyllyyn.
Minuakin kyllä oksettaa seksiä ulkomailta ostavat miehet, jotka mahdollistavat ihmiskaupan ja seksiorjuuden. Jos maksullista haluavat, niin käyttäisivät edes suomalaista, joka tekee sitä omasta tahdostaan.
Tässä hyviä silmiä avaavia ihmiskaupasta kertovia leffoja:
https://www.thecinemaholic.com/best-human-trafficking-movies/
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kyllä oksettaa seksiä ulkomailta ostavat miehet, jotka mahdollistavat ihmiskaupan ja seksiorjuuden. Jos maksullista haluavat, niin käyttäisivät edes suomalaista, joka tekee sitä omasta tahdostaan.
Tiedätkö muuten, miksi setämiehet menevät Pattayalle "ostoksille", eivätkä käytä suomalaisen ammattilaisen palveluja?
Suomalainen ammattilainen ei huoli heitä asiakkaakseen, vaikka maksaisi bonuskortilla.
Miten ne ostaa salamavalolla seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö muuten, miksi setämiehet menevät Pattayalle "ostoksille", eivätkä käytä suomalaisen ammattilaisen palveluja?
Suomalainen ammattilainen ei huoli heitä asiakkaakseen, vaikka maksaisi bonuskortilla.
Niin joo, onhan tuossakin hyvä pointti. Luulisi kyllä että joku suostuu seksiin, jos oikein anteliaasti maksaa?
Suomen poliisin toimivalta ei yletä toiselle puolelle maapalloa.
Aasian naiset kauniita ja hoikkia. Kun kerran pääsee makuun,ei ole paluuta.
Ja kyllä suomestakin saa rahalla, yliopistoaikoina auttelin monia kilttejä opiskelijatyttöjä rahallisesti ( juuri sellaisia lukutoukkia joista ei vois koskaan uskoa) .
Ja olen ihan normaali mies, en ruma tai köyhä,mutten malli tai rikas.
Minun mielestä tuo vain kaupankäyntiä, kuten kotona loisivat naiset tekee kotityöt ja mies tuo rahat.
Vttu sulla mitään rahaa Thaimaanmatkoihin oo. Pysy siellä Suvelassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn seksimatkoilla Lontoossa ja Losissa. Joskus myös Amsterdamissa.
Vähäks oot rohkee. Kerroit Aunelle tämän. Aune tulee ja ottaa kuvan. Kuvassa irvistät hekuman huipulla. Se käy todisteeksi oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Aasian naiset kauniita ja hoikkia. Kun kerran pääsee makuun,ei ole paluuta.
Ja kyllä suomestakin saa rahalla, yliopistoaikoina auttelin monia kilttejä opiskelijatyttöjä rahallisesti ( juuri sellaisia lukutoukkia joista ei vois koskaan uskoa) .
Ja olen ihan normaali mies, en ruma tai köyhä,mutten malli tai rikas.
Minun mielestä tuo vain kaupankäyntiä, kuten kotona loisivat naiset tekee kotityöt ja mies tuo rahat.
”Loisiva” ja ”tekee kotityöt” ovat toisensa poissulkevia asioita. Ei minulla muuta.
Hyvä. Kerrotko vielä tarkemmin, että miten käräytät minut? Olen nainen, enkä ole koskaan käynyt Thaimaassa, enkä tule käymään.