Työtön: haluatko töihin?
Jotenkin ihmeellisesti ihmiset uskovat siihen, etteivät työttömät edes haluaisi mennä töihin vaikka aivan takuulla valtaosa valitsisi työpaikan ja säännöllisen palkkatulon työttömyyden sijaan.
Miten on, haluatko töihin?
Kommentit (15)
En vaan haluan olla lasten kanssa kotona
Oikeaa palkkaa jos saisi niin toki.
Uskon että suurin osa työttömistä haluaa töihin, mutta minun on kyllä sanottava, että juuri nyt en halua, koska huolehdin muistisairaasta äidistäni. Se on hyvin uuvuttavaa ja vastaa kyllä kokopäivätyötä, vaikka siitä ei minulle mitään maksetakaan. Jos saisin äidille hoitokotipaikan, sitten haluaisin tietysti oikeaan palkkatyöhön.
Palkkaa 5tonttua ja 6t/pv, niin sitte.
Ottaisin vastaan minkä tahansa duunin josta jäisi käteen 1700 euroa netto.
Olen isäni omaishoitaja ja työtön. Isäni eläessä en hae töitä.
Voisin haluta mutta ei mitään umpiraskasta, kun on jo ikää. Sellaista jossa tauot saisi pitää ja ei olisi kamalan kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Voisin haluta mutta ei mitään umpiraskasta, kun on jo ikää. Sellaista jossa tauot saisi pitää ja ei olisi kamalan kuuma.
Miksi alapeukku? Kuuma pitää olla ja raskasta, niinkö?
Suurin osa haluaa. Jollei ole miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vastaan minkä tahansa duunin josta jäisi käteen 1700 euroa netto.
Mulle riittäisi vähempikin, kunhan ei olisi hoitotyötä... kävin koulut jotta ei tarvitsisi sitä tehdä. Tai no joo, prosessia voisin hoitaa, tai salkkua.
Aion hengailla tässä vajaan vuoden työttömyysturvan voimin ja sitten ehkä etsiä tosissaan töitä. Aiemmin ei viitsi ja jaksa.
Joo, tahdon ;_;