Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän mielestä kotijumppa ei muka auta mitään ja laihuuteni on muka vaan geeneistä johtuvaa, hah

Vierailija
13.01.2018 |

Ja tuo on ihan tosissaan tuon jutun kanssa. Aina puuskahtelee kotijumpalleni, ettei tuo mitään auta ja ihan turhaa ajanhukkaa. Ärsyttää tuollainen alentava asenne. >:( Aina sama jäkätys, että menisit vaan salille, tuo on ihan yhtä tyhjän kanssa. Oon kysynytkin, että no miten hänen mielestään voin sitten olla laiha (162 cm, 43 kg) vaikka tietää kyllä minun syövän ihan kunnolla herkkujakin. Itse pidän kotijumpan ansiona, koska jumppaan joka ikinen päivä noin pari tuntia yhteensä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pyysin tulemaan kaveriksi keskivartalojumppaan kerta on niin helppoa, pian hyytyi.. :D

Vierailija
2/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä miehesi haluaisi että hankkisit lihaksia, noilla mitoilla ei kyllä lihaksia ole nimeksikään.

Kuiva riuku.

Itse olen 7cm lyhyempi ja painoin pari vuotta sitten saman verran kuin sinä. Olin oikeasti kamalan näköinen, aivan liian laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilahduttavan reipas. 

Pahoittelen, ettei poikaystäväsi ymmärrä tilannetta.

Vierailija
4/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaisi treenata voimaharjoittelua ja jättää kotijumpat pois. 3x viikossa riittää. Saisit lihaksia ja mies tykkäisi

Vierailija
5/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kanssa nauranut minun jumppailuilleni ja syömisilleni. Hänelle oli tullut tyypillinen keskivartalon pötsi ja söi aina miten sattui. Sain sen aluksi kävelylle ja laitoin vähän salaa hänen ruokailunsa kuntoon, koska minä teen meillä ruoat. Hän on ennakkoluuloinen ruoan suhteen. Ei tykkää siitä ja tästä ja tosta. Sanoo, vaikka ei ole edes ikinä maistanut.. Tein niin, että soseutin ne ruoat ja sanoin että tuo kanalle kastike. 4kk jälkeen hän oli laihtunu 14kg.. Ajatelkaa, se laihtuminen mikä hänelle tuli, niin se meni lääkärintarkastukseen. Ei puhunut minulle mitään. Hän luuli, että on iskenyt syöpä tai diabetes. Sitten kertoi minulle, että oli käyny lääkärissä ja tuomio oli, että täysin terve mies ja arvot kunnossa. Sanoin hänelle, että noin liikunta ja ruokavalio auttaa. Ei ole nauranut enää.

Vierailija
6/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillä on jotain vaikutusta jos käyttää noin älyttömän paljon aikaa päivässä. Oli se "jumppa" sitten mitä tahansa. 

Täytyy sanoa, että kyllä itseäkin miehenä ärsyttäisi jos nainen käyttäisi pari tuntia päivässä johonkin joutavanpäiväiseen vaikka saman asian ajaisi pari kolme kertaa viikossa salilla käynti. Menisit vaikka töihin jos on joutoaikaa.

Vierailija
7/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että olet löytänyt liikuntamuodon joka sinulle sopii ja josta tykkäät:) Itsekin joogaan tunnin verran joka aamu, pari kertaa olen ottanut miehen kaveriksi mutta se ei kauaa jaksa kun loppuu kunto ja notkeus:D Siihen päälle käyn salilla, uimassa ja koiran kanssa kävelyllä. Minusta liikuntaan käytetty aika ei ole tuhlattua aikaa, varsinkaan jos siitä pitää. Miksi aloittajan pitäisi käydä salilla jos kerran pitää enemmän kotijumpasta?