Joko mammat on ilmoittautuneet Big Brotheriin ?
Kommentit (9)
Esim. Sanoo kameralle, että " täällä ollaan av, mamma pääsi taloon" . Tai puhuu vauvaperunoista, tai perseisistä käsistä. Gollege paidoista ja fleetse paidoista puhumattakaan :D
Mamma siis ilmiantaisi itsensä av:laiseksi ilman, että kukaan palstan ulkopuolinen sitä ymmärtäisi.
Vierailija:
Esim. Sanoo kameralle, että " täällä ollaan av, mamma pääsi taloon" . Tai puhuu vauvaperunoista, tai perseisistä käsistä. Gollege paidoista ja fleetse paidoista puhumattakaan :D
Mamma siis ilmiantaisi itsensä av:laiseksi ilman, että kukaan palstan ulkopuolinen sitä ymmärtäisi.
Jee, jee hyvä idea! Saisi Av:kin uutta keskusteltavaa, alkaa aiheet täällä olemaan jo puhkikuluneita.
Kilpailu julkaistaan, av-mamma huutaa, " ihan selkeesti Porvoooo tehtävä, en usko!"
Suihkussa peseytyessä huikkaa " Ei oo nyt perseiset kädet" .
Ja ruokaa laittaessa kysyy että onko vauvaperunoita, tai kyselee mokkapalojen ohjetta.
Kulkee aina joko " JSSAP" tai " Porvoooo" T-paita päällä. Ja muistaa myös valittaa kun ulkotakit jaetaan että se ei ole nyt mikään Reimatekki.
:-)
Kun olis sen vuoro siivota vessa, niin se pyytäis big brotherilta haavia kakkahiutaleiden pyydystämiseen.
ei kuulemma tulis ikävä, näkishän äidin joka päivä. Pitäskö? En kyllä osaa laulaa ja oon lihava.
Av mamma voisi paljastaa itsensä käyttämällä JSSAP T-paitaa. Tai huutaa täysillä " Porvoooooooo" . Johon muut kilpailjat totesivat " enhän minä ole Porvoosta, olen Jyväskylästä" . :-DDDDDD
Juu juu, jssap, mns, tms. paita mukaan taloon!
Sitten sen pitäis nauraa aina talossa sanomalla reps kops! Niin ja toi Porvoooooooo olis paras!!
:D
Mutta ihan oikeasti olisin voinut harkita, jos olisin vielä sinkku ja lapseton