Onko kukaan kattonu Netflixistä Happy Valley nimistä sarjaa?
On kyllä tosi koukuttava sarja! En malta lopettaa katsomista, vaan pitää kaikki jaksot ahmia putkeen!
Kommentit (14)
En. Mä katsoin sen jo aikaa sitten, kun se tuli Ylellä televisiosta, 2015 ja 2016.
Mutta se tosiaan on piinaavan hyvä, varsinkin toisen kauden jaksot.
Hassua nähdä sama, psykopaattista raiskaajaa esittävä näyttelijä, James Norton muissa rooleissa, mm. nyt Grantchesterissä, joka on muuten myös ihan loistava sarja Ylellä.
Aiemmin tuli Yleltä Sota ja rauha, jossa Norton oli myös.
Erinomainen näyttelijä.
Loistava sarja mutta ketuttaa kun pitää odotella jatkoa mitä ei ehkä edes tule.:/
Yleltä katsoin.
On ihan huippusarja! Brittituotantoa parhaimmillaan.
Loistavat näyttelijät, käsikirjoitus uskottava pienimpiä yksityiskohtia myöten.
Esim. yhdessä kohtauksessa haettiin lukulaseja... Monissa törppösarjoissa viisikymppiset AINA lukevat sujuvasti kaiken eteen tulevan. Näin ei ole, vaan pitää hakea lukulasit.
Elämänmakuinen vivahde tulee heti sarjaan :D
Olen katsonut Ylestä. Loistava sarja!
James Norton on todella hyvä näyttelijä, pystyy muokkaamaan itsensä uskottavalla tavalla.
James Norton on muuten opiskellut teologiaa, jos en muista väärin.
Ensimmäinen tuotantokausi oli oikein hyvä. Toinen vähän lössähti siinä, kun ilmeisesti kirjoittajat vaihtuivat ammattitaidottomampiin, tai sitten samat vanhat kirjoittajat vain laiskistuivat ja alkoivat hutiloida. Juoneen jäi vähän turhan mittavia epäloogisuuksia.
Jäin vaan miettimään, että kuka tai ketkä tappoivat autoon sen Ashleyn? Olen kattomassa toista kautta muistaakseni toisesssa tai kolmannessa jaksossa menossa, eli jos Ashleyn tappaja vielä selviää, älkää siis sanoko sitä tässä.. :D Vai jäikö se tappajan selvittäminen ihan auki..?
Norton on ihan paras, kaikki edellämainitut sarjat todella hyviä!
Tänään alkaa tv1 klo 22.00 uudet jaksot.
Aiotteko katsoa?
Ihan varmasti katson.
Brittiläinen laatu sarja.
Norton on mun suosikki.
Sarjan aiemmat osat on tullut katsottua Yleltä, ja aiotaan katsoa kyllä se tänään alkava osakin. Katsottavissa ilmeisesti Areenaltakin, meinaan vaan että tänään tulee samaan aikaan pari muutakin ohjelmaa, jotka kiinnostavat. Harjunpää ja siitä yhdetä hollywood-tähdestä kertova elokuva. Tulleekohan tuo elokuvakin Areenalle. Täytyy selvittää.
Aioin katsoa.Britit ne osaa tehdä.
Mun mielestä parasta oli ensimmäisen kauden alku; se todella imaisi mukaansa. Koko sarjan loppu ei mielestäni ollut erityisen hyvä, vaikka sitä Guardianin keskustelussa jotkut hehkuttivatkin.
Katsoin BBC:n iPlayeristä kaikki 18 jaksoa viikon sisään. Oli kyllä koukuttava. Keskimmäinen kausi mun mielestä heikoin.
Millainen sarja?