Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vointi romahti leikkauksen jälkeen.

Vierailija
12.01.2018 |

Onko kukaan ollut struuma leikkauksessa? Minä olin muutama vuosi sitten ja silloin minulta leikattiin toinen kilpirauhanen. Leikkauksen jälkeen minulle tuli rajuja oireita kuten lihasnykinöitä (magnesium auttoi niihin) hengitysvaikeuksia, huimausta ja puutumista päivittäin. Oireet ovat olleet niin rajuja etten Ole töissä pystynyt käymään. Foniatri totesi että minulla on äänihuuli salpaus joka aiheuttaa sen hengitysvaikeutta. Leikkauksessa käytetty hengitysputki oli ilmeisesti laukaissut hermoärsykkeen äänihuuliin ja sen takia tuli tämä salpaus. Huimaus ja puutumiset johtuu siitä kun elimistö ei saa happea normaalisti. Olen rampannut lääkäreillä ja he sanovat että oireella on taipumus rauhoittua ajan kanssa. Oireet rauhoittuikin muutamaksi kuukaudeksi kokonaan, mutta palasivat todella rajuina takaisin. Monta kuukautta olen joutunut olemaan petipotilaana suurimmaksi osaksi päivää kun henkeä ahdistaa. Alkoholi hieman rentouttaa ja lievittää oireita kurkun alueella. Auttaiskohan tähän mikään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happilaite kotiin? Toivottavasti vointisi paranee mahdollisimman nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä