Nainen, mitä haluat kysyä miehiltä?
Kommentit (22)
Itkevä nainen, liikuttaako vai yököttääkö?
Olen herkkä ja tänäänkin tirautin töissä kyyneleitä kun eräs rakas työkaveri jäi pois. Yritin pidättää liikutusta, mutta en pystynyt. Mietin, että te itkemättömät miehet, mitä ajattelette meistä herkkisnaisista?? Kun pystytte olemaan itkemättä ja olette kovempaa tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä ja tänäänkin tirautin töissä kyyneleitä kun eräs rakas työkaveri jäi pois. Yritin pidättää liikutusta, mutta en pystynyt. Mietin, että te itkemättömät miehet, mitä ajattelette meistä herkkisnaisista?? Kun pystytte olemaan itkemättä ja olette kovempaa tekoa.
Liikuttaa. Tekee mieli nostaa syliin ja viedä sänkyyn ja pitää kiinni lusikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, miksi et ota vastuuta?
Koska se on tylsää ja lamauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa 1. kysymykseen?
Onko kivaa kun on pippeli?
Kyllä on.
Itkevä nainen, riippuu itkeekö ilosta vai surusta. Tunnen empatiaa ja lohdutan jos itkee surusta. Minua ei haittaa itkeminen. En tajua miten joku voisi pitää itkemistä yököttävänä.
Otan vastuuta.
Nyt vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikuttaa. Tekee mieli nostaa syliin ja viedä sänkyyn ja pitää kiinni lusikassa.
Ihanaa. Sitä olisin juuri kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet lapsi, et mies.
Onhan se.
Liikuttaa, sellaista naista voi halata.
Siksi koska se tarkoittaa epämiellyttävää elämää jossa raadetaan turhan materian ylläpitämiseksi. Otan vastuuta sen verran kuin on minimalistille tarpeen. En halua lisää ns. arkisia velvollisuuksia, nykyiset riittävät.
Vastasin jo.
Miksi ei voi pissata istualtaan jos sinne pönttöön osuminen kerran on niin ylivoimaista?
-Onhan se mukavaa kusta seisaalleen, ja vaikka ulkona nopeasti pusikkoon.
Pesetkö perseesi paskomisen jälkeen vai onko se miehekkäästi aina likainen ja haiseva?
Miksi kohtelette naisia niin huonosti ja oletatte naisen hoitavan kaiken, mutta itse teette tasan vain sen, mikä sattuu huvittamaan eli yleensä ajattelette vain itseänne, ettekä tee yhtään mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö perseesi paskomisen jälkeen vai onko se miehekkäästi aina likainen ja haiseva?
Pesen aina kotona kakalla käydessä. On yleisesti ihan erillainen olo kun on puhdas kaikkialta. Toivon, että myös nainen pesisi pyllynsä, koska nautin erittäin paljon pillun ja pyllyn nuolemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi pissata istualtaan jos sinne pönttöön osuminen kerran on niin ylivoimaista?
Hyvä pointti. Tässä suhteessa miehet on sikoja. Siisti wc on ykkösjuttu. En tiedä miksi jotkut ei välitä.
T. Siisti mies
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja tilanteesta muutenkin. Jos ruma nainen itkee aiheesta, niin harmittaa hänen puolestaan, mutta tilanne on vaivaannuttava. Jos nainen on kaunis, niin häntä tekee mieli lohduttaa. Jos kaunis nainen itkee turhaan, niin se on häiritsevää, mutta lohdutan häntä kuitenkin ellei tämä käytös ole toistuvaa. Jos ruma nainen itkee turhaan, niin lähden menemään.
Vierailija kirjoitti:
Otanhan.
Miksi sorkit persettäsi ruokapöydässä ja vedät samalla käteen kun syöt?
Vierailija kirjoitti:
Koska seisaaltaan pissaaminen on helpompaa. Yleensä se osuu pönttöön.