Ehdota, mitä alkaisin opiskella 56-vuotiaana
Joudun pois vakityöstäni ja haluaisin vielä opiskella jotakin. Eläkeikään on vajaa kymmenen vuotta aikaa. Heitä joku ajatus ilmoille, mitä tämänikäinen voisi mielestäsi vielä opiskella! Hoitoala on poissuljettu, koska olkapäät eivät kestä.
Kommentit (20)
Rupea seksityöntekijäksi. Kunnon mature naisista on aina pulaa ja saat hyvät tienestit.
Espanjaa, voit muutaa eläkkeellä sinne.
Opiskele lääkäriksi.
Joka tapauksessa tarvii niitä tietoja kun paikat rapistuu.
Opiskele taidemaalausta. Sitten myyt töitäsi korkeaan hintaan netissä. :)
Koska et kumminkaan saa enää työtä, voisit opiskella jotain kivaa mistä tykkäät vaikka jotain taidealaa.
Joogaa, ryhdy joogaohjaajaksi (ja pysyt itse samalla kunnossa).
Voisit opiskella jotain harvinaista kieltä. Ehkä saisit työpaikan kielitaitosi perusteella eli menisit muista hakijoista ohi, koska muut eivät osaisi ko. kieltä.
uutta matoa koukkuun! kirjoitti:
Rupea seksityöntekijäksi. Kunnon mature naisista on aina pulaa ja saat hyvät tienestit.
Kiitos hyvistä nauruista! :D
Mutta kiitos kaikille muillekin, olin varma, etten saa yhtään vastausta :) Olen ollut ihan perusduunari ja nyt voisin opiskella vaikka mitä, ihan omaksi ilokseni. Pappeus olisi ajatuksena miellyttävä, mutta työajat aivan mahdottomat minulle. En ole sinänsä uskovainen, mutta sitähän ei tuossa työssä tarvita,
Kiviterapiaala. Olen kiviterapiakouluttaja.
Onko kenelläkään tietoa minkälaista olisi au-pair-mummon homma? Itse olen 55-vuotias, työsuhde päätyy toukokuussa. Ei tietoa jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kiitos kaikille muillekin, olin varma, etten saa yhtään vastausta :) Olen ollut ihan perusduunari ja nyt voisin opiskella vaikka mitä, ihan omaksi ilokseni. Pappeus olisi ajatuksena miellyttävä, mutta työajat aivan mahdottomat minulle. En ole sinänsä uskovainen, mutta sitähän ei tuossa työssä tarvita,
Onko sinulla miten hyvä viinapää?
Vanhana on aikaa katsoa taaksepäin ja yrittää ymmärtää mitä elämä on ollut.
Psykologia, historia ja filosofia voisivat jäsentää elämänkokemuksesi paremmin ymmärrettäväksi.
Minulle elämän tarkoitus on elämän ymmärrys.
M55
Vierailija kirjoitti:
Kiviterapiaala. Olen kiviterapiakouluttaja.
Ja siitä voisi suuntautua myös vielä yksisarvisiin.
Enkeliterapiaa. Parempi kuin pappeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla miten hyvä viinapää?
Ei kovin hyvä. Max puoli pulloa viiniä pystyn juomaan ennenkuin sammun. Mitä oli sulla mielessä? Alkon myyjä olisi muuten yksi haaveammatti :)
Ap
Olen muuten vahingossa nähnyt tuota Astral -tv:tä. Siinä olisin hyvä, minulla on loistava mielikuvitus. Mitenkähän sinne pääsisi hommiin? Ja paljonko siitä 3,50 e/minuutti -hinnasta jäisi itselle?
Ap
Varmaan joku 4 vuoden koulutus maksimissaan? Jos viiden niin maisteriksi alalta joka kiinnostaa. 2 saa perustutkinnon.
Mikä on alkuperäinen alasi? Mistä olet kiinnostunut yleensä?
Tämä ei ole varmaan paras paikka tällaisille kyselyille, koska yli 50-vuotiaat ovat kauhistus työelämälle.