Hyvä selitys kotona ololle?
Pian vuoden työttömänä ja pelottaa mitä vastaan työnantajille mitä olen tehnyt. Oikeasti lapsiarjen pyörittäminen vienyt kaikki mehut enkä ole saanut mitään aikaiseksi työttömyyden aikana. Minulla on maisterin paperit.
Kommentit (5)
Kiitos. Noin kirjoitettuna se ei kuulosta niin pahalta. Tuntuu et pitäis jotain opiskella edes että vois mainita sen...
Olet myös auttanut ahkerasti vanhempiesi kotona siivoten, käyden heille kaupassa ja auttaen muutenkin arjen askareissa. Olet opiskellut kansanopistoissakin, tietenkin.
Mutta toisaalta, työtilanne on niin huono, että epäilen, että pääset helposti edes haastatteluun.
Olet freelancer. Yleensä freelancerkirjoittaja.
Pääsin syksyllä kyllä neljään haastatteluun eli joka toiseen mihin hain. Kuukaudet vaan kuluu ja alkaa olla saamaton olo ja tuntuu että pitäisi selitellä.
"Olen etsinyt sitä sopivaa paikkaa. Saan silloin tällöin vastakaikua ja mielenkiintoa osakseni, ja se on motivoinut minua jatkamaan tällaisten paikkojen, kuten teidän, etsintää. Työnhaun ohella olen elänyt antoisaa elämänvaihetta perheen parissa."