Millainen on persoonallisen kaunis?
Kommentit (35)
Kaunis, mutta ei yleisesti hyväksytyllä tavalla. Esim. Elizabeth Taylor on kaunis, LA Inkin Kat von D persoonallisen kaunis
Vierailija kirjoitti:
Sarah Jessica Parker. Sellainen, josta puolet sanoo "onpa ruma", mutta toisen puolen mielestä on ihan selkeästi viehättävä. Ei klassisen kaunis, epäsäännölliset piirteet tms.
SJP oli muuten parhaimmillaan ja kauneimmillaan Sinkkuelämän 1. ja 2. kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerran joku mies kommentoi kuinka ei ollut voinut lakata puhumasta minusta eikä ollut osannut sanoa, mikä minussa on niin ihmeellistä. Alkoi sitten analysoimaan sitä ja kuuntelin hieman loukkaantuneena että jaa, onpa kiva kuulla miten on erikoista ettei voi unohtaa minua jne jne. Sanoi jotain silmistä, kun niitä jää katsomaan niin ovat mielenkiintoiset ja hymystä joka on erikoinen eikä kuten kellään muulla.
Olin erittäin loukkaantunut mutta kymmenien vuosien jälkeen tajuan, että minua kehuttiin. Ilmeisesti heterochromia-silmäni ovat persoonalliset, kun niitä jää katsomaan ja vino "mitähän v*ttua taas" ilmeeni on erikoinen "hymy" :D
Miltähän nuo silmät näyttää?
Itse tykkään huskyn silmistä naisella.
Kaunis, joka ei ole klassisen kaunis. Eli persoonallisen kaunis, ei persoonattoman kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellainen, joka ei vastaa yleisiä kauneusihanteita, mutta on omalla tavallaan viehättävä.
Mitkä kaikki luetaan yleisiksi kauneisihanteiksi? Esim. ylipainoa ei sellaiseksi luettane, mutta en sanoisi, että normaalipainoinen kaunis nainen ylipainoiseksi lihotessaan muuttuisi persoonallisen kauniiksi, vaan hän on edelleenkin "ihan vain" kaunis (elleivät kasvonpiirteet ole aivan piilossa tai ylipaino sairaalloista).
Kasvonpiirteiden symmetrisyys, isot silmät, täyteläiset huulet, ovaalin muotoiset kasvot ym..sitten kasvonpiirteiden mittasuhteet pitäisi olla sopivat esim miten lähellä silmät on nenää jne..
Hiukan epäsymmetrisetkin kasvot voivat olla kauniit.
Ystävälliset silmät, näkee ainakin että on nuorena ollut kaunotar.
Tuimat silmät kauniilla naisella eivät ole viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Sandra Bullock
KYLLÄ!
Minun all time favourite on Juliette Lewis. Jotain nenäkästä, kujeilevaa, seksilästä. Voi olla todella kaunis tai perinteisesti ottaen jopa ruma riippuen stailauksesta, mutta aina siinä on sitä jotain.
Sellainen, jossa on jokin "vika", mikä tekee huomiota herättävän näköisen viehättävällä tavalla. Esim. Meg Fosterin silmät ovat ihan kuin eriparia muun värityksen kanssa, mutta senpä takia hän herättääkin huomiota ja on persoonallisen kaunis:
http://1.bp.blogspot.com/-p-iVV6gw5_g/T9ecLxuZtnI/AAAAAAAAFbw/V0uYCq3Yb…
https://i.pinimg.com/736x/9c/a2/a4/9ca2a4f2ec337cdd564314063b8ba55f--me…
Yleensä nainen, jolla on hieman maskuliiniset kasvot.
Tilda Swinton on mun mielestä persoonallisen kaunis. Hän on tyylistä riippuen eteerinen, naisellinen, androgyyni, hauras, vahva, pelottava tai mitä vaan.
Sandra Bullock