Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on persoonallisen kaunis?

Vierailija
11.01.2018 |

Millä tavalla sellainen ihminen on kaunis?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac Elliot on persoonallisen kaunis :)

Vierailija
2/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen että on vaikea sanoa, onko henkilö ruma vai kaunis.

Vierailija
4/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanlainen tyylinsä. Jos oman tyylin löytää niin se kyllä näkyy ja se ei välttämättä vastaa yleistä kauneusihannetta, mutta on kaunis silti. Kantaja tekee siitä kauniin.

Vierailija
5/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai persoonallisen kaunis on kaunis + jotain "rumaa" tai huomattavasti keskivertokasvoista poikkeava naama. Siis sellainen, että ei ole kaunis tylsällä ja odotettavalla tavalla.

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä naisella.

Minusta iso nenä ei ole persoonallisen kaunista itsessään (koska ei ruma muutu kauniimmaksi, jos nenä on iso), mutta jos on kaunis JA on iso nenä, niin silloin on persoonallisen kaunis. Eli pitää olla joka tapauksessa jo kaunis, jotta jokin ns. ruma piirre tekee kokonaisuudesta "persoonallisen kauniin". Lady Gaga on kai tällainen persoonallisen kaunis.

Minusta naisilla persoonallisen kaunista on esim. se, jos on yhtä aikaa naisellinen ja miehekäs ulkonäkö (mutta ei pelkästään miehekäs). Esim. Chloë Sevigny.

Vierailija
6/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävän näköinen ja kaunis, muttei perinteistä missityyppiä

Vierailija
7/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, joka ei vastaa yleisiä kauneusihanteita, mutta on omalla tavallaan viehättävä.

Vierailija
8/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat missityypillä? Mulle tulee mieleen vain pituus.

Vierailija
9/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellainen, joka ei vastaa yleisiä kauneusihanteita, mutta on omalla tavallaan viehättävä.

Mitkä kaikki luetaan yleisiksi kauneisihanteiksi? Esim. ylipainoa ei sellaiseksi luettane, mutta en sanoisi, että normaalipainoinen kaunis nainen ylipainoiseksi lihotessaan muuttuisi persoonallisen kauniiksi, vaan hän on edelleenkin "ihan vain" kaunis (elleivät kasvonpiirteet ole aivan piilossa tai ylipaino sairaalloista).

Vierailija
10/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaver rillimainoksen nainen minkä lasit koira syö.

Vierailija
11/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Jackie Kennedy Onassis oli mun mielestä persoonallisella tavalla kaunis. Yleensä naisilla suositaan pehmeämpiä kasvonpiirteitä, mutta hänellä oli aika kulmikkaat kasvot. Lisäksi pienet silmät kaukana toisistaan. Puskamaiset hieman epämääräisen muotoiset kulmakarvat ja leveä nenä. Koukkuleuka. Ei ehkä kuulosta paperilla niin hyvältä, mutta jotenkin tosi näyttävän ja vähän dramaattisemmalla tavalla kauniin näköinen.

Vierailija
12/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker. Sellainen, josta puolet sanoo "onpa ruma", mutta toisen puolen mielestä on ihan selkeästi viehättävä. Ei klassisen kaunis, epäsäännölliset piirteet tms.

Vierailija
13/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee missityypistä mieleen keskimittainen (missit ei ole malleja) tavallisen sievä ja vähän tylsä. Ei erotu tyylillä eikä millään piirteellä.

Vierailija
14/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki luetaan yleisiksi kauneisihanteiksi? Esim. ylipainoa ei sellaiseksi luettane, mutta en sanoisi, että normaalipainoinen kaunis nainen ylipainoiseksi lihotessaan muuttuisi persoonallisen kauniiksi, vaan hän on edelleenkin "ihan vain" kaunis (elleivät kasvonpiirteet ole aivan piilossa tai ylipaino sairaalloista).

Kasvonpiirteiden symmetrisyys, isot silmät, täyteläiset huulet, ovaalin muotoiset kasvot ym..sitten kasvonpiirteiden mittasuhteet pitäisi olla sopivat esim miten lähellä silmät on nenää jne..

Vierailija
15/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. Jackie Kennedy Onassis oli mun mielestä persoonallisella tavalla kaunis. Yleensä naisilla suositaan pehmeämpiä kasvonpiirteitä, mutta hänellä oli aika kulmikkaat kasvot. Lisäksi pienet silmät kaukana toisistaan. Puskamaiset hieman epämääräisen muotoiset kulmakarvat ja leveä nenä. Koukkuleuka. Ei ehkä kuulosta paperilla niin hyvältä, mutta jotenkin tosi näyttävän ja vähän dramaattisemmalla tavalla kauniin näköinen.

Jackie on hyvä esimerkki. Hänellä oli esimerkiksi niin iso pää, etteivät normaalit naisten hatut sopineet hänelle. Kasvonpiirteet ovat erikoiset, silmät kaukana toisistaan, leukalinja kulmikas. Hänellä oli myös selvästi oma pukeutumistyylinsä.

Vierailija
16/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisen kaunis on sellainen ihminen, jonka huomaat ja joka jää mieleen. Suurin osa ihmisistä on tusinatyyppejä ja vaikka olisivat klassisen kauniita tai sieviä, ei heitä välttämättä muista. Tai jos henkilö vaihtaa tyyliä ja kampausta niin et tunnista häntä.

Kun taas joissain ihmisissä on joko fyysinen piire, tai niiden yhdistelmä, tai jotain je ne sais pas que - en tiedä mitä eli sitä kuuluisaa "jotain - tai karismaa tai luontaista seksikkyyttä, että kun näet hänet, sinä huomaat hänet ja sinä myös muistat hänet.

Vierailija
17/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee missityypistä mieleen keskimittainen (missit ei ole malleja) tavallisen sievä ja vähän tylsä. Ei erotu tyylillä eikä millään piirteellä.

Niin, missityyppi on just sellainen kaunis, mutta vähän tylsä. Persoonallisen kaunis on kaunis ja jää mieleen.

Vierailija
18/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran joku mies kommentoi kuinka ei ollut voinut lakata puhumasta minusta eikä ollut osannut sanoa, mikä minussa on niin ihmeellistä. Alkoi sitten analysoimaan sitä ja kuuntelin hieman loukkaantuneena että jaa, onpa kiva kuulla miten on erikoista ettei voi unohtaa minua jne jne. Sanoi jotain silmistä, kun niitä jää katsomaan niin ovat mielenkiintoiset ja hymystä joka on erikoinen eikä kuten kellään muulla.

Olin erittäin loukkaantunut mutta kymmenien vuosien jälkeen tajuan, että minua kehuttiin. Ilmeisesti heterochromia-silmäni ovat persoonalliset, kun niitä jää katsomaan ja vino "mitähän v*ttua taas" ilmeeni on erikoinen "hymy" :D

Vierailija
19/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelica Huston

Fairuza Balk

Vierailija
20/35 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Angelina Jolie. Persoonallinen, harvinainen ja kaunis. Tai oli ennen kun mega huulet ja täytteet tuli muotiin. Nyt ei ole enää persoonallinen.