Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Star Trek: TNG:n ensimmäiset Borgit ja ne tehosteet :D

Vierailija
11.01.2018 |

Borgeille tulee siis sellaiset suorakulmiot kun niitä ampuu vaiheisimilla. Eikö ne pystynyt parempaan 90-luvun alussa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen siitä mihin aikakauteen kyseinen sarja on tehty?

Vierailija
2/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan oikeasti puhuttaisiin ekoista borgeista, niin ei keskusteltaisi niistä mitkä näkyi telkkarissa. Olivat ekana polven korkuisia muurahaisia, mutta budjetti riittäny joten ihmisnäyttelijät ja päälle liimatut muovireleet sai luvan riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua koskaan ole haitannut enkä pitänyt mitenkään kämäsenä. Ykköskausi erottuu laadullisesti muista, mutta muuten mikään ei pistänyt silmään. Nykyäänhän ST on pelkkää tehostetta ja sisältö on nolla

Vierailija
4/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sarjoissa on hassuja juttuja. Mitä väliä?

Vierailija
5/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borgeille tulee siis sellaiset suorakulmiot kun niitä ampuu vaiheisimilla. Eikö ne pystynyt parempaan 90-luvun alussa?

No minkälainen kuvio sulla näkyy, kun joudut vaiheisella ammutuksi?

Vierailija
6/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten sarjoissa on hassuja juttuja. Mitä väliä?

Lapselliset aikuiset katsoo myös star trekkejä ja tähtien sotia.

Vierailija
7/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan oikeasti puhuttaisiin ekoista borgeista, niin ei keskusteltaisi niistä mitkä näkyi telkkarissa. Olivat ekana polven korkuisia muurahaisia, mutta budjetti riittäny joten ihmisnäyttelijät ja päälle liimatut muovireleet sai luvan riittää.

Onko antaa lähde tälle?

Vierailija
8/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko antaa lähde tälle?

Eiköhän löydy jostain memory alphasta borgien alta

Vierailija
9/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain muuta kun se neliö. Teleporttauksessakin oli paremmat tehosteet TOSissa.

Vierailija
10/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain muuta kun se neliö. Teleporttauksessakin oli paremmat tehosteet TOSissa.

No mutta Borgit on muutenkin melko kummaa porukkaa, ihan sopivaa ettei niiden suojat näytä kaikkein stereotyyppisimmältä scifi-höysteeltä.

Vierailija
11/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Star Trek -neitsyiden talvirieha täällä on? 

Vierailija
12/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä ainakin odottelen että jälkikasvu nukahtaisi, sen jälkeen mies vetää päälleen klingonin (DS9-tyylinen) vermeet, ja minä sujahdan tiukkaan univormuun. Sitten kutsumme toisiamme nimityksellä ”par’Mach’kai”, ja harrastamme reipasta seksiä. Viikonloppuna onkin aika viritellä suippokorvat paikoilleen pon farr-teemaa varten. Edellisen kerran lopputulos on jo reipas eskarilainen.

Vierailija
13/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä ainakin odottelen että jälkikasvu nukahtaisi, sen jälkeen mies vetää päälleen klingonin (DS9-tyylinen) vermeet, ja minä sujahdan tiukkaan univormuun. Sitten kutsumme toisiamme nimityksellä ”par’Mach’kai”, ja harrastamme reipasta seksiä. Viikonloppuna onkin aika viritellä suippokorvat paikoilleen pon farr-teemaa varten. Edellisen kerran lopputulos on jo reipas eskarilainen.

Aijaijai että olen kateellinen! Miten hoidatte klingonien pariutumisrituaaliin kuuluvat karjumiset?

Vierailija
14/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaijai että olen kateellinen! Miten hoidatte klingonien pariutumisrituaaliin kuuluvat karjumiset?

Äänieristetyssä kellarissa, jossa tunnelman vuoksi mustat seinät, katto ja lattia, jossa ruudukkokuvio.

Vierailija
15/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Enterprisessa ole valvontakameroita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi