Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi lemmikkieläin, ja siltä loppuisi ruoat

Vierailija
11.01.2018 |

eikä rahaa olisi kuin itselle ruokiin, tai lemmikin ruokiin etkä saisi lainaa

Jos sinulla olisi lemmikkieläin, ja siltä loppuisi ruoat

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Oikeesti 51,3% ostaisi lemmikin ruuat? o_0

Mä ostaisin omani, ja sitten jaettaisiin. Meidän hurtta syö ihan_mitä_vaan. Jos jättäisin sen ruokkimatta, se "ihan mitä vaan" olisin luultavasti minä (koira on 65 kg ja molossityyppiä) :D 

Tässä oli varmaan tarkoituksena vain päästä egoilemaan isolla koiralla, mutta eipä antanut ihan parasta kuvaa sinun ja koirasi suhteesta taikka arvojärjestyksestä...

Vierailija
22/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin omani, ja sitten jaettaisiin. Meidän hurtta syö ihan_mitä_vaan. Jos jättäisin sen ruokkimatta, se "ihan mitä vaan" olisin luultavasti minä (koira on 65 kg ja molossityyppiä) :D 

On vain koiria lemmikkeinä? 🙄

Akvaariokalan kanssa en keksi samaa ruokaa. Liskojen ruokavalioita en tiedä. Aika monen lemmikin kanssa uskoisin pystyvän jotain samaa syövän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno eettinen kysymys!

Onneksi ei ole tilannetta tullut vastaan, mutta jos tulisi, ruokkisin ensin lemmikkini.  Ihminen pärjää monta viikkoa pelkällä vedellä.

Pienet koirat, kanit ym. pikkujyrsijät helppoja, lähtisin kerjäämään/leipäjonoon/keräämään luonnosta jotain syötävää. Sisäkissa vähän vaikeampi ruokavalioltaan,  osaisikohan se itse metsästää?

Onneksi kotona on aina eloonjäämissetti, ei me ihan maailmanlopun ensiviikkoina ainakaan nälkään kuoltaisi! ( paitsi, jos puhdasta vettä ei saa mistään....)

Vierailija
24/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin lemmikin ruokia. Itse olen juuri paastonnut viikkoja ja olen ostanut silti vähillä rahoillani pienituloisten läheisten lemmikille ruokaa netin kautta, ja se perhanan kissa on niin kranttu ettei syö kananmunaa tai edes jauhelihaa. Tai kalaa jos kävisi onkimassa jonkun särjen. Tiedän siis että itse pärjään pitkäänkin ilman.

Vierailija
25/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on tätä vararavintoa riittämii...

Vierailija
26/32 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän ahmateille kelpaa kaikki joten voisimme vaikka kerätä pulloja ja ostaa pari pussia makaronia.Kyllä sillä muutaman päivän eläisi.

Vierailija
27/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli varmaan tarkoituksena vain päästä egoilemaan isolla koiralla, mutta eipä antanut ihan parasta kuvaa sinun ja koirasi suhteesta taikka arvojärjestyksestä...

Ei kun ihan vitsinpoikasta yritin heitellä. Huumori on taitolaji näemmä...

Viitsitkö vähän avata tuota mun ja mun koiran "suhdetta tai arvojärjestystä", ei nyt ihan auennut näillä spekseillä..? 

Vierailija
28/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yli 10kg ylipainoa, minä kyllä pärjään vähemmälläkin ruualla. Koiralla ei ole yhtään ylimääräistä ja ruokavalion muutos saa sen vatsan helposti sekaisin. Todellakin pistäisi koiran ruuan omani edelle.

Vierailija
29/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lemmikin ruuat. Meillä ei ole koskaan niin tyhjät kaapit, eikä pakastin, etteikö sieltä jotain ruokaa saisi. Ja sanotaanko nyt vaikka niin, että jos sähkökatko pilaisi ruuat ja kuivamuonat olisivat menneet vanhaksi, niin ei tarvita kuin yksi puhelinsoitto, niin saan kasan lihaa, säilykkeitä, mehuja jne.

Vierailija
30/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain koiria lemmikkeinä? 🙄

Meinasin tulla samaa kysymään.

Ei meillä kissat mitä vain suostu syömään saati sitten tuo kuningasboa. Joskin boalle kaiketi voisi yrittää tarjota tuota pienintä kissaa... Noh, vitsi vitsi. Ei se kissoja syö ja pärjää kyllä ilman ruokaakin aika pitkän tovin.

Vierailija
31/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkinä on kissa. Ostaisin sille, koska kissan paastossa pitäminen on vaarallista ja hoitokulut tulisivat kalliiksi. Ihmiselle sopii laajempi ruokavalio, joten voin vaikka mennä metsään hakemaan marjoja/sieniä tai kalastaa. Ihminen voi myös olla pidempään ilman ruokaa, kunhan on vettä. Tai sitten mennä vain leipäjonoon.

Tietty jos tilanne ei olisi vain väliaikainen, niin en voisi tietenkään pitää lemmikkiä.

Vierailija
32/32 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikille. Mulla on tällä hetkellä koiralle 36 kg kuivamuonaa, koska hamstraan sitä ja itse syön makaroonia ja papuja. Itselläni on mukavampi olla kun tiedän, että koiralle on aina pariksi kuukaudeksi tiedossa syötävää. Itse sitten syön pahimmassa hädässä koiran kuivamuonaa jos ei muuta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän