Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jotenkin ällöttää ihan hirveästi ihminen joka haluaa usein seksiä.

Vierailija
11.01.2018 |

Niin mies kuin nainen.

Hyi

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joille seksin loppuminen tarkoittaisi parisuhteen loppua, mitä sitten tapahtuu, jos toinen vaikka sairastuu niin, ettei seksiä ole pitkään aikaan jos ikinä? Vaikka pysyisi yhdessä niin sekö ei ole enää parisuhde?

Ei ole mitään seksiä vastaan, se on kivaa oman rakkaan kanssa, mutta kyllä siinä suhteessa on kyse niin paljon muustakin, että seksi on vain pieni osa kokonaisuutta.

Itse aloitukseen, siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos ei itse halua seksiä, mutta ei liene normaalia, jos ällöttää hurjasti muut jotka sitä haluaa. Kuulostaa juurikin joltain traumalta, kuten keksiesimerkistä jo onkin puhuttu, kaikki varmasti ymmärtää, ettei kaikki tykkää keksistä ja jokaisella on vapaus kieltäytyä, mutta jos se häiritsee, että joku muu syö keksejä mielellään niin eihän se ihan normaalilta kuulosta.

Vierailija
42/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 31, onkohan meillä ollut sama mies :D itsellenikin tuli ällötys hänen jättämisensä jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on rajallinen määrä energiaa käytössään. Paljon seksiä miettivä ja harrastava ihminen ei voi olla kovinkaan kehittynyt henkisessä mielessä tai jopa älyllisessä, sillä iso osa energiastaan menee eläimellisten halujen täyttämiseen. Robottimaiseen, vaistomaiseen genitaalien hinkkaamiseen.

Vierailija
44/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ällöttää sellanen seksikeskeinen maailmankuva. Tuntuu että jotkut ihmiset näkevät kaiken ikään kuin seksilinssin läpi, koko ajan nälkäisiä, ja kaikki muu menee ohi. Tarkotan nyt epänormaalin seksikiimaista tyyppiä, tämmösen tunnistaa kyllä, vähän sama kuin olisivat lievässä kännissä koko ajan.

Vierailija
45/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on rajallinen määrä energiaa käytössään. Paljon seksiä miettivä ja harrastava ihminen ei voi olla kovinkaan kehittynyt henkisessä mielessä tai jopa älyllisessä, sillä iso osa energiastaan menee eläimellisten halujen täyttämiseen. Robottimaiseen, vaistomaiseen genitaalien hinkkaamiseen.

Mitä ihmeen paskaa sä nyt selität

Vierailija
46/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provosoitunut kirjoituksestasi. Mut tiedän ÄO:ni ja se ei ole matala. Sairaalassa testattu. Luen myös paljon, opiskelen, kirjoitan yms.

se nymfo

Vierailija
47/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaisi työstää noita juttujasi jonkun ammattilaisen kanssa.

Ps. Ei ole pakko harrastaa seksiä, ellei halua. Myös aseksuaaleja on paljon ja se on ok, kunhan on asiasta rehellinen seurustelukumppanilleen.

Vierailija
48/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää sellainen YLISEKSUAALISUUS: mulla oli joskus heila joka alkoi "nylkyttää" jo kun oltiin pikkuisen pussailtu. Eli ei ollut mitään vivahteita vaan kaikki läheisyys oli seksiä, eikä siinä kyselty olinko minä mukana vai en. Ehkä ap ajaa tätä takaa?

Vierailija
49/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän on tämä sinun "usein"? 😊

Liian usein on kerran vuodessa.

Vierailija
50/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suhteet joissa seksiä on päivittäin, niin molemmat osapuolet tai ainakin toinen on ihan pelkän seksin takia siinä suhteessa. Jos seksi loppuu, ero tulee. Eli et sinä ole tärkeä vaan sinun alakertasi. :D

Onnea vaan teille joilla usein seksiä! :'D

Höpö höpö kateellinen huutelee. Joillakin sitä on päivittäin, joillakin 3-4krt/viikossa. Eikä mun suhteet oo ikinä päätynyt seksin loppumiseen koska sitä on aina ollut. Jos toinen ei halua toista ei parisuhteessa oo silloin seksiäkään eikä oo mitään parisuhdetta. yhden poikaystävän jätin joka halusi kerran viikossa koska seksi oli muka parempaa harvemmin...arvatkaa mitä? Ei ollut

Ei tietenkään ole parempaa kun viikossa mies on sellaisessa latingissa että tulee nopeasti. Mä nyt sorrun jo päivän puutteesta oman käden oikeuteen.

Vierailija
51/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Voi mennä 6-10 kertaakin.

Vierailija
52/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tässäkin ketjussa ne ketkä pitävät seksiä kauheena,eivät vain ikinä ole saaneet hyvää seksiä tai seksiä ollenkaan

Vierailija
53/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paljonko on paljon? Tasapainoinenkin ihminen voi haluta usein seksiä, mutta ei aina ja koko ajan. Jos seksiakti joko itsensä tai partnerin kanssa on elämän keskeisin sisältö, tietää että ihminen ei ole tasapainossa. Seksin ei pidä olla tärkein asia maailmassa, jos on niin on asioita pielessä.

Kuten joku nymfo sanoikin, hänelle on tehty seksuaalista väkivaltaa :( Tiesittekö, että valtaosa pedofiileistäkin ovat itse tulleet lapsena seksuaalisesti kaltoinkohdelluiksi? Jos seksuaalisuuden kehitystä häiritään eikä se saa kypsyä rauhassa, sillä on patologiset seuraukset. Samoin jos toisten aktiivinen seksielämä ällöttää, taustalla on varmasti jonkun sortin trauma. Molemmissa tapauksissa suosittelen terapiaa, apua on kyllä saatavilla <3

Pikemminkin minua säälittää seksiaddiktit, koskaan mitkään riippuvuudet eivät lisää onnellisuutta, vaan päinvastoin, addiktioista on paljon haittaa monessa mielessä. Ollaan siis onnellisia me, joilla on elämässä tämä asia hyvin!

Vierailija
54/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne suhteet joissa seksiä on päivittäin, niin molemmat osapuolet tai ainakin toinen on ihan pelkän seksin takia siinä suhteessa. Jos seksi loppuu, ero tulee. Eli et sinä ole tärkeä vaan sinun alakertasi. :D

Onnea vaan teille joilla usein seksiä! :'D

Höpö höpö kateellinen huutelee. Joillakin sitä on päivittäin, joillakin 3-4krt/viikossa. Eikä mun suhteet oo ikinä päätynyt seksin loppumiseen koska sitä on aina ollut. Jos toinen ei halua toista ei parisuhteessa oo silloin seksiäkään eikä oo mitään parisuhdetta. yhden poikaystävän jätin joka halusi kerran viikossa koska seksi oli muka parempaa harvemmin...arvatkaa mitä? Ei ollut

Minä olen jättänyt kolme ihmistä liiallisen seksin takia. Eli puhu vain omasta puolestasi. Ja eniten rakkautta on tässä nykyisessä suhteessa, jossa seksiä on harvemmin. Ei niissä aiemmissa seksiä paljon sisältävissä suhteissa edes ollut aidosta rakkaudesta kyse. Halut ja rakkaus eivät todellakaan ole sama asia.

Minä taas ällöän ihmisiä jotka erottaa seksin ja rakkauden toisistaan. Rakkaudeton seksi ei kiinnosta, mutta seksi tapana osoittaa rakkautta kyllä

Vierailija
55/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on alkanut vanhemmiten kaikki seksiin liittyvä ällöttämään. Kuvittelen mielessäni ikäiseni miehen alastomana ja tulee oksettava olo. Miellän seksin vain nuorille ja hyvännäköisille kuuluvaksi. Ei ikäisilleni ( 50) rumille vanhuksille. Liittyneekö vahdevuosiin? Tiedä häntä.

Vierailija
56/56 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on parisuhteesta seksiä pari kertaa vuodessa. Riittää molemmille.

Meillä taas kerran parissa vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan