Mua jotenkin ällöttää ihan hirveästi ihminen joka haluaa usein seksiä.
Kommentit (56)
Ja mikähän on tämä sinun "usein"? 😊
Sama. Ei sillä että se väärin olisi... mutta ällöttää sellainen seksikeskeisyys.
Kuinka paljon on usein seksiä? Onko se kaksi kertaa päivässä, kolme kertaa viikossa vai...?
Ikä auttaa ja itsensä hyväksyminen seksuaalisena olentona.
Minua myös. Jotenkin tulee fiilis, että likainen ja ällöttävä ihminen... Seksiä usein haluavat ihmiset haisevat pahalta.
ai jaa. musta on kiva jos joku mies haluaa mua. mun tekee aina mieli.
sinkku34
Sulla on varmaan jokin trauma liittyen aiheeseen.
Näitkö ehkä lapsuudessasi vanhempiesi harrastavan seksiä sinun mielestäsi usein?
Mua ällöttää erityisesti seksiä haluavat naiset. Jotenkin se ajatus, että haluavat avata jalkansa ja antautua... Yök. Niin alistavaa.
Ymmärrän tuon. Yksi ystävä laittoi välit poikki ja pari miestä ei jaksanut. Kun halusin koko ajan naida ja puhua siitä.
Mulla oli ennen tosi kovat seksihalut, mutta enää ei yhtään. Ei tee koskaan mieli :(
Olen 21v nainen
Mikä on taudinkuva kun normaalit halut ällöttää?
Olet ilmeisesti ihastunut siihen omaan ällötyksen tunteeseen. Jonkinlainen pakkomielle kai tuokin. Muuten et ajattelisi asiaa niin paljon, että kirjoitat siihen palstalle. (Toivottavasti asia ei ole vielä niin pitkällä, että kyselet ihmisiltä heidän aktiivisuudestaan, kun se ällötyksen tunne on niin ihana.)
Kaikkea hyvää, ja koeta selvitä.
Seksi on yks luonnollisemmista asioista. Meillä on sitä lähes joka päivä. Ihan naisena teen itsekkin usein aloitteen. Eihän sitä oo pakko harrastaa jos ei tykkää
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan jokin trauma liittyen aiheeseen.
Näitkö ehkä lapsuudessasi vanhempiesi harrastavan seksiä sinun mielestäsi usein?
Ja jos ei pidä paljon kekseistä vaan ne ällöttää, on oltava joku trauma niihin liittyen?
Camoon.
Omaan kehoon kannattaa tutustua kaikessa rauhassa, ja muutenkin oppia hyväksymään oma seksuaalisuutensa. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Omaan kehoon kannattaa tutustua kaikessa rauhassa, ja muutenkin oppia hyväksymään oma seksuaalisuutensa. Kyllä se siitä.
Ei ap sanonut että ällöää seksiä, vaan ällöää ihmistä joka haluaa sitä paljon.
Mikä siinä ällöttää, osaatko selittää?