Tänään alkaa Maria Yökylässä 3. kausi - Avausjaksossa Maria vierailee Dannyn ja Erikan luona
Aiotteko katsoa? Minä aion, vaikka ovatkin mielestäni kuiva pariskunta. Odotan paljon enemmän ohjelman tulevia jaksoja!
Tiedättekö, keitä on tulossa?
Kommentit (18)
Kukahan sen väitteen muuten laittoi alulle, että Erika olisi Armin kaksoisolento? Oiskohan ihan vain iltapäivälehtien toimittaja(t)...heillä tuntuu olevan ihan omat motiivinsa tällaisiin väitteisiin. Ei ainakaan kovin usein ole kyse siitä että heidän väitteilleen olisi oikeasti jotain perusteita. Nostetaan vaan joku tietty henkilö "jalustalle" jostain aivan käsittämättömän tyhjänpäiväisestä syystä.
vieläkö marialla on blondattu tukka
Ketähän on tulossa tällä kaudella?
itse haluaisin nähdä heidät: Robin, Jussi Halla-Aho, Uniikki, Elastinen, Asa, Mikael Gabriel eli kaikki suosikkiartistini
tai siis ainakin veikkaan että tuskin tulee olemaan kummoinen kun näin tylsän parin valinnut :/
huoh mikä ohjelma,sais loppua jo.inhottaa marian naama ja nyt vielä dännykin laitettu sinne virnuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
vieläkö marialla on blondattu tukka
Tummaksi näemmä värjänny
däni on komee ja erica kaunis ootte vaan kateellisia ku ittellänne ei oo elämässä muuta ko AIHEVAPAAN VAuvapalsta
Danny- jakso ei kiinnosta erityisemmin. Maria vierailee tällä kaudella Toni Wirtasen ja Jannikan, Mikael Gabrielin, Sami Yaffan ja Meeri Koutaniemen, Mikael Forssellin, Alman, Reino ja Maria Nordinin, Hannele Laurin, Päivi Räsäsen sekä Laura Huhtasaaren kodeissa. Itseä kiinnostaa näistä eniten Toni W, Miklu ja Sami Yaffa, mutta aion kyllä katsoa kaikki jaksot. Tykkään ohjelmasta ja olen seurannut aiemmatkin kaudet.
miksi timo soinia ei ole tällä kaudella. soini ens kaudelle mukaan!
Mä näen jo sieluni silmin Marian kadehtivan katseen kun se juttelee kauniin ja hehkuvan Erikan kanssa.
On sen verran vastenmielinen tyyppi , etten katso ohjelmia jossa hän on mukana! Iso YÖK!
Mä en vaan ymmärrä, miten nää julkkikset päästävät kamerat ja koko Suomen kansan KOTIINSA. Sit on kyl ihan turha itkeä, jos joku juorulehti yksityisasiolla retostelee.
samaan aikaan presidentinvaalitentti? no en aio katsoa tälläkään kertaa kolmosta.
Tänään ensimmäinen esitys klo 21:00 ja toinen esitys 23:50 MTV3