Kuka oikeasti äänestää Nils Torvaldsia?
Kommentit (26)
Väykkä ist da Best kirjoitti:
Nils Torvalds on ehdokkaista fiksuin. Huhtasaari ylivoimaisesti tyhmin. En äänestä heistä kumpaakaan vaan Väyrystä ihan vaan sen takia kun Väykällä on parhaat mukit.
Virkistävää huomata, että joillakin on rehellinen peruste äänestyspäätökseensä.
En koe minkäänlaista yhteenkuuluvuutta suomalaiseen yhteiskuntaan enkä aio antaa omaa luottamuslausettani myöskään sen presidentti-instituutiolle äänestämällä tyhjänpäiväisessä farssissa, jota ääliöt väittävät kansanvallaksi.
Torvalds käyttää presidentinvaalia hävyttömästi hyväkseen. Hänen agendansa on keskustella rehellisesti Suomen puolustuspoliittisista vaihtoehdoista, vaikka kansa ja muut ehdokkaat eivät todellakaan sitä haluaisi. On se kumma, ettei Nils tajua, että ketään Suomessa ei kiinnosta! Me halutaan mukeja ja ehkä Laura toistelemaan kivoja mantroja, kuten 'Suomi ensin', 'suomalaiset ovat turvassa', 'suomalaiset syövät makkaraa'.
Minä harkitsen vakavasti. Ei siksi, että uskoisin hänellä olevan mahdollisuuksia toiselle kierrokselle vaan koska haluan ilmaista tukea Nato-jäsenyydelle.
Ihmiset näkee tämän niin eri tavalla: itse luotan rentoon olemukseen huomattavasti enemmän kuin jäykkäpaska-habitukseen, joka juontalla itsellään oli. Vain Suomessa hymyily voidaan tulkita tuhoisalla tavalla. Minä pidin. Oli sympaattista ja lähestyttävää. En silti ole hänen äänestäjänsä.