Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole aika loukkaavaa miestä kohtaan jos nainen ehdottaa kondomin käytön sijaan e-pillereitä?

Vierailija
11.01.2018 |

Tässä vaan mietin taas tätä että miehen on pakko osallistua lapsensa elatukseen vaikka nainen on yksin se joka teki päätöksen lapsen pitämisestä mikä on siis aivan käsittämätön vääryys.
No kuitenkin, monet puolustelevat tätä sillä että miehen ei ole pakko panna paljaaltaan, mies voi käyttää kondomia tai että jos uskoo naisen "käytän pillereitä" puheita niin vika on oma, eli siis että jos mies harrastaa seksiä niin omapahan on syynsä jos nainen tulee raskaaksi ja vastuu pitää kantaa. Eli eikö tämän takia ole erittäin loukkaavaa jos parisuhteessa nainen ehdottaa miehelle että jätettäisiin kondomi pois ja käytettäisiin ehkäisynä pillereitä?

Siis että ensin miehelle toitotetaan joka suunnasta miten sitä kondomia täytyy käyttää ja on omaa syytä jos panee paljaaltaan ja nainen tulee raskaaksi. Ja sitten nainen kuitenkin kehtaa oikein "ehdottaa" sitä pillereiden käyttöä vaikka hyvin tietää minkälainen riski se on miehelle. Kyllä mulle tulis väkisinkin mieleen että naisella on taatusti jotain taka-ajatuksia kun kehtaa ehdottaa kondomin poisjättämistä...

Eli kyllä se on niin että niin kauan kuin miehellä on elatusvelvollisuus lapsesta jota ei edes halunnut niin te naiset pidätte suunne visusti kiinni ja ehkäisynä käytetään kondomia niin kauan kuin mies muuta ehdottaa. Ei siinä ole mitään järkeä että ensin painotetaan miten tärkeä se kondomi on jos ei halua naisen tulevan raskaaksi ja sitten kuitenkin vaaditaan että kondomi pitäisi jättää pois...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi olet parisuhteessa naisen kanssa, johon et luota?

2) Miksi vauva olisi katsastrofi naisen kanssa, johon olet oletettavasti rakastunut ja sitoutunut?

3) Ymmärrätkö, että myös ehkäisypilleri voi pettää, vaikka se onkin hyvin harvinaista?

4) Miksi demonisoit naisia?

5) Miksi olet nössö?

6) Ymmärräthän, että sinulla on ehdotusten laadusta ja sisällöstä riippumatta oikeus tehdä niin kuin sinä parhaaksi näet ja koet? Tässä tapauksessa käyttää kondomia.

7) Oletko huomannut, että ajattelusi on hyvin keskeneräistä ja lapsellista?

Vierailija
2/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen, että kaikkiin ehdotuksiin ei tarvitse suostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä näin. Kyllähän se silloin on miehen vika, kun nainen tekee päätöksiä, mistä mies joutuu kärsimään. Miten se, että luottaa naisen sanaan, voi tehdä koko jutusta miehen vian. Vittu soikoon, luojan kiitos olen homo.

Vierailija
4/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit sä vasektomiaankin mennä. Voi hyvää päivää, mitä valitusta... Paljaalla naiminen on vaan niin paljon parempaa. Spermaa valuva pimppi on niin uskomattoman kaunis näky.

Vierailija
5/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä näin. Kyllähän se silloin on miehen vika, kun nainen tekee päätöksiä, mistä mies joutuu kärsimään. Miten se, että luottaa naisen sanaan, voi tehdä koko jutusta miehen vian. Vittu soikoon, luojan kiitos olen homo.

8) Oletko koskaan ajatellut, että vain sinä itse voit ottaa vastuuta itsestäsi?

Vierailija
6/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan itse naiselle muovipussia, joka työnnetään emättimen sisään yhdynnän ajaksi. Kärsitään sitten molemmat samasta tunnottomuudesta, niin on tasa-puolista. 

Vierailija
7/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä ap:n ongelmaa. Ainahan voi ehdottaa, mutta mieshän sen lopullisen päätöksen tekee, että jättääkö kondomin pois.

Osa naisista syö pillereitä kuukautiskipujen hillitsemiseen ja endometrioosin hoitoon, ellä pääsyy ei edes ole ehkäisy, vaan se tulee siinä lisäetuna.

Eli summa summarum: vaikka nainen söisi pillereitä, voit käyttää myös kumia. Itse asiassa jopa hyvä pitää tuplaehkäisyä, mikäli raskaus on ehdoton ei.

Vierailija
8/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että huolehdit toistenkin ehkäisystä, vaikka ajatusmaailmasi onkin keskenkasvuisen.

Voihan olla, että joskus löydät kumppanin jonka kanssa harrastaa seksiä ja voi jopa olla, että luotatte toisiinne ja jossain vaiheessa haluattekin jälkikasvua yhdessä. Siinä vaiheessa varmasti huomaat, että paljaalla tuntuu todella paljon paremmalta.

Siinä sinulle syy miksi jotkut naiset käyttävät mielummin pillereitä kuin kondoomia. Jotkut käyttävät pillereitä myös sairauden hoitoon tai harventamaan vuotoja, mutta tällöinkin ehkäisyteho kyllä säilyy.

Vierailija
9/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan itse naiselle muovipussia, joka työnnetään emättimen sisään yhdynnän ajaksi. Kärsitään sitten molemmat samasta tunnottomuudesta, niin on tasa-puolista. 

Sen nimi on pessaari eikä mikään muovipussi.

Vierailija
10/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin loukkaavaa? Kai aikuinen ihminen osaa kieltäytyä?

Jos ei osaa keskustella ehkäisystä, ei ole kypsä harrastamaan seksiä.

Vierailija
11/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on kylläkin mies, joka haluaa ehdoin tahdoin eroon kondomista, koska seksi kondomin kanssa on kuin pizza ilman juustoa (kuten eksäni viehkeästi ilmaisi)

Vierailija
12/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt naiseen joka käyttäisi naisten kondomia tai pessaaria. Joko nainen käyttää pillereitä tai kierukkaa tai sitten mies kondomia. Ja jos kyse on irtoseksistä, jossa halutaan suojaa myös taudeilta, jää jäljelle vain miehen kondomi. Miksi?

Vierailija
13/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pillerit riittää viemään sitä tuntoa.

Vierailija
14/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt naiseen joka käyttäisi naisten kondomia tai pessaaria. Joko nainen käyttää pillereitä tai kierukkaa tai sitten mies kondomia. Ja jos kyse on irtoseksistä, jossa halutaan suojaa myös taudeilta, jää jäljelle vain miehen kondomi. Miksi?

Miten paljon olet yrittänyt saada käyttöösi noita muita ehkäisykeinoja kuin kumit tai hormonit?

Vierailija
15/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Miksi olet parisuhteessa naisen kanssa, johon et luota?

2) Miksi vauva olisi katsastrofi naisen kanssa, johon olet oletettavasti rakastunut ja sitoutunut?

3) Ymmärrätkö, että myös ehkäisypilleri voi pettää, vaikka se onkin hyvin harvinaista?

4) Miksi demonisoit naisia?

5) Miksi olet nössö?

6) Ymmärräthän, että sinulla on ehdotusten laadusta ja sisällöstä riippumatta oikeus tehdä niin kuin sinä parhaaksi näet ja koet? Tässä tapauksessa käyttää kondomia.

7) Oletko huomannut, että ajattelusi on hyvin keskeneräistä ja lapsellista?

Olen samaa mieltä ap:n kanssa ja olen nainen. Jopa pillerit voivat pettää ja jos mies haluaa varmuuden on hyvä että hän käyttää kondomia lisänä. Toki sekin voi pettää mutta ainakin sen käyttäminen on miehen puolelta jo niin suuri merkki siitä että hän ei ole valmis saamaan lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän