Miten monta takkia tarvitsee omistaa?
Tuli mieleen kun selasin tämän bloggaajan instaa ja huomasin takkien vaihtelevan. Tein sitten tylsyyksissäni kollaasin takeista, joita hänellä on ollut päällä tänä syksynä/talvena.
Sain tulokseksi 21. Todennäköisesti omistaa myös aiempien talviensa laskettelutakin jne joita ei arkikuvissa näy. Mahdollisesti myös joku takki josta ei ole satuttu ottamaan kuvia.
Osa noista näyttää äkkiseltään samalta, esim. ylimmän rivin 3 ja 4, mutta niissäkin on eri taskut sekä napit ja niistä harmaa on R-collectionilta ja valkoinen Zarasta.
http://aijaa.com/klvUfR
Onko tämä nyt sitten normaalia nykyaikana? Minulla on vain muutama takki... Olisi kiva ostaa enemmänkin, mutten oikein raaski... Kun aina mielen perukoilla pyörii että minulla on jo samaan säähän sopiva takki.
Olenko luontohihhuli?
Kommentit (8)
Tuollahan on paljon muitakin vaatteita. Kollaasista löytyvät jo seuraavat housut:
2 x mustat pillifarkut (risoilla ja ehjillä polvilla)
tummansiniset pillifarkut
mustat housut joissa raidat sivuissa
harmaanmustat hieman löysät housut
harmaat vielä löysemmät housut
2 x löysät vaaleansiniset farkut (risoilla ja ehjillä polvilla)
Muistaakseni on kirjoittanut blogiinsa ettei enää jaksa shoppailla niin paljoa kuin ennen vaan mieluummin pienempi vaatevarasto, jossa kaikki on sitten erityisen rakasta ja ihanaa. Muistanko väärin?
Itselläni kaksi hieman eripaksuista talvitakkia, yksi syys/kevättakki, yksi urheiluun sopiva takki + sadetakki. Toinenkin syys/kevättakki olis ihan kiva, mutta hyvin olen pärjäillyt kyllä näinkin.
Minulla ei ole montaa. Nytkin yksi talvitakki. Tosin joudun ostamaan toisen koska raskauden takia maha kasvaa. Pari syystakkia myös on. Enempi hamstraan koruja kuin vaatteita ja kenkiä.
Suomessa voi riittää 2 takkia (toinen kylmille ja toinen viileille ilmoille), mutta pari lisää tuo ekstraa (esim. yksi urheilutakki). Jos mennään kuitenkin yli 10:n takin puolelle, niin siinä on jo selvästi enemmän halua kuin tarvetta.
Minulla 12, vaikka en ole blogisti. Kiva vain vaihdella.