Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat asiat elämässä tulevat ilman suurta ponnistelua ja vaivannäköä

Vierailija
11.01.2018 |

Suuteleminen, kaunis auringonlasku, lasillinen viiniä ystävän kanssa, mukaansatempaavaan kirjaan uppoutuminen, kävely syksyisessä puistossa... Parhaat asiat ovat yksinkertaisia ja helppoja.

Lopetetaan kärsimyksen ja vaivannäön palvonta ja nautitaan elämästä.

Mikä on sinusta elämässä hyvää ja helppoa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla lapsia?

Vierailija
2/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla lapsia?

Lapsettomuus on hieno esimerkki ihanasta asiasta, joka ei vaadi mitään muuta kuin ehkäisyn käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epikurolainen elämänfilosofia.

Vierailija
4/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta. Ja kun ihminen tunnistaa omimmat juttunsa, niin hedelmät alkavat tippua käteen ilman pään hakkaamista puuhun.

Vierailija
5/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opitaan nauttimaan pienistä asioista? Siinä on taito, jota en ole koskaan hallinnut.

Vierailija
6/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa eikä vaadi paljoa ainakaan lapsettomassa parisuhteessa. Luontevaa kuin hengittäminen.

Vierailija
7/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen samaa mieltä aloituksen kanssa, mutta olen myös sitä mieltä, että joskus suurella vaivannäöllä ja paneutumisella aikaansaadut asiat tuottavat suurta tyydytystä. Esim. kun useamman vuoden opiskelujen jälkeen saa tutkinnon valmiiksi ja paperit käteen, niin kyllä siinäkin on oma palkitsevuutensa. Tai jos harrastaa intohimoisesti jotain ja siinä oppii uutta, niin sellaisistakin saavutuksista yleensä tuntee suura mielihyvää. Jos tavoittelee vain ja ainoastaan nopeita nautinnon antavia asioita, niin on myös mahdollista jäädä helpommin koukkuun siihen instant gratification -tunteeseen. Pitkäjänteisyys on elämässä kuitenkin ihan fiksu taito hallita.

Vierailija
8/14 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olen samaa mieltä aloituksen kanssa, mutta olen myös sitä mieltä, että joskus suurella vaivannäöllä ja paneutumisella aikaansaadut asiat tuottavat suurta tyydytystä. Esim. kun useamman vuoden opiskelujen jälkeen saa tutkinnon valmiiksi ja paperit käteen, niin kyllä siinäkin on oma palkitsevuutensa.

Itse tunsin lähinnä helpotusta. Ei se, että opiskeluni kesti kauan ja oli vaikeaa, tehnyt lopputuloksesta yhtään palkitsevampaa. Pikemminkin päin vastoin. AP

Vierailija
9/14 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapelien pelaaminen on todella palkitsevaa ja käytännössä ilmaista verrattuna vaikkapa lasten hankkimiseen.

Vierailija
11/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaat asiat elämässä tulevat ilman suurta ponnistelua ja vaivannäköä "

Kuten ripuli.

Vierailija
12/14 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opitaan eikä" kukaan" voi viedä.

Vierailija
13/14 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja keskustelut parhaan ystävän kanssa.

Vierailija
14/14 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireettömät aamut arkisina vapaapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän