Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö jos sinulla olisi haaremi?

Vierailija
11.01.2018 |

Tykkäisitkö jos sinulla olisi haaremi? Eli vaikkapa parikymmentä viehättävää kumppania joiden seurasta voisit vapaasti nauttia milloin vain ja joiden kanssa voisit tehdä mitä vain? Muista mainita kommenteissasi sukupuolesi.

Tykkäisitkö jos sinulla olisi haaremi?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin. Seitsemän seuralaista riittäisi. Naisten nimet voisivat olla Maanantai, Tiistai, Keskiviikko, Torstai, Perjantai, Lauantai, Sunnuntai. -M26

Vierailija
2/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siellä voisi olla söpöjä feminiinisiä miehiä :3

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh, tuossa yhdessäkin ukossa on kestämistä saati että noita pippelinkannattimia olisi useampi.

Vierailija
4/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen kokeillut. Sitä draamaa ei kestä kukaan, ne ovat kuitenkin mustasukkaisia toisilleen tai haluavat enemmän. Nyt on vain yksi mies kerrallaan, ja tykkään asioista näin.

N50

Vierailija
5/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi vaikkapa 12: tammikuu, helmikuu, maaliskuu,...

M40

Vierailija
6/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ihmisiä muutenkaan. Huoneellinen krpiä nostaisi hatutuskäyrän kattoon. Miehet on loppupeleissä niin hvtan tylsiäkin vielä. (loppupeleissä varsinkin...)

Miten jotkut säätyläistyypit on aikoinaan kestäneet palvelijoita, jotka on tulleet pukemaan ja ilmeisesti perseenkin pyyhkimään? Tätä en tajua. Ja ovat kai jotenkin pitäneet sitä hienona. Että on hienoa kun nousee sängystä, niin on tusina ihmisiä siinä häärimässä ympärillä kourimassa paikkoja ja syöttämässä ja juottamassa. Onko se ollut jotain kaipuuta vauvaikään vai mitä? Vai onko siinä taustalla vain vallanhimo, että minäpä se saan muut ihmiset pyyhkimään persereikänikin? Mä kuolisin kouristellen ja happea vaatien tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
7/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olisi 150 cm ja 50 kg, toinen 170 cm ja 65 kg ja kolmas 178 cm ja atleettinen. Neljäntenä pulska isorintainen emäntätyyppi. Pysyisi kiinnostus yllä kun on vaihtelua.

Vierailija
8/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi pitämään mitään haaremia, sillä olen enemmänkin sellaista "haluan antaa kaikkeni Sille Yhdelle Oikealle" -tyyppiä, ja haluan puolisokseni toisen samanlaisen. Haaremin kanssa ei pääsisi lähellekään tasa-arvoista parisuhdetta, kun heidän tarkoituksensa olisi vain miellyttää Minua - ja vastapainoksi he saisivat vain pienen siivun hellyyttä ja huomiota, kun se pitäisi jakaa niin monen kesken. Ja luonteeni huomioon ottaen rakastuisin kuitenkin yhteen heistä ennemmin tai myöhemmin, jolloin en edes kaipaisi muita - ja tuntuisi julmalta valita vain tämä yksi ja ilmoittaa muille "kiitti, eiköhän tää ollut tässä". N25

Vierailija
9/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais! Ois tummia, vaaleita, punatukkaisia hyväkroppaisia nuoria komistuksia. Sit ne hemmottelis mua, hierois, siivois, kokkais jne... ah!

N32

Vierailija
10/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi vaikkapa 12: tammikuu, helmikuu, maaliskuu,...

M40

Minulle sopisi vaikkapa 2:joul ja juhannus.

M75

Vierailija
11/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle riittäisi näin ensin alkuun se yksikin mutta varaan oikeuden pitää haaremia sitten myöhemmin.

-sinkkumies-

Vierailija
12/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä en tykkäisi.

Vierailija
13/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne laittaa vaikka siivoamaan niin voisin makoilla sohvalla ja nauttia niiden seurasta? Muuhun en niitä tarvitsisi.

Vierailija
14/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksissa tulee jo selville sukupuoli. Ennemmin voisi kaikki kertoa kommenteissa parisuhdestatuksensa.

Vierailija
15/15 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on muutakin tekemistä elämässä kuin yksittäiset henkilöt joiden kanssa tehdä seksijuttuja.

Preferoin siis pitkää parisuhdetta, kotia, ja läheisiä ystäviä ja muuta perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän