Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoni hajosi keskelle tietä - kukaan ei alkanut hinata sitä vaikka näin peräkoukut. Onko mahdollista vaatia sakkoa ja korvausta?

Vierailija
10.01.2018 |

Ihan uskomatonta. Auto hajosi Espoon Soukassa ja minua ei autettu auton hinaamisessa. Viittelöin autoja pysähtymään ja vaadin hinausta. Mutta kukaan ei suostunut????!!!? Otin rekkarit ylös. Huomenna teen sähköisen rikosilmoituksen ja vaadin sakkoja ja korvauksia!!

N29

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo on ollut ennenkin, keksi uusi.

Vierailija
2/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sähköstä tee! Kerro mieluummin monelta meet poliisilaitokselle niin voin tulla poppareiden kanssa seuraamaan tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, tämä oli onneton ja hauska samaan aikaan.

PS Hinausauto!

Vierailija
4/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinauspalveluita ei tivata ventovierailta, eivät ohikulkijat ole velvollisia hinaamaan autoasi. Sitä varten on firmat, Espoossakin.

http://www.hinaussjoberg.fi/toimipisteet/espoo/?gclid=EAIaIQobChMI5bLsk…

.

Vierailija
5/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että oli automaattivaihteinen auto?

Vierailija
6/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä että oli automaattivaihteinen auto?

Mito se tähän kuuluu??? Oletko hullu!!?

En ala mitään hinaajia soittaa ja heille maksamaan. laki sanoo: ON PAKKO hinata mun autoni jos oon hädässä. KUTEN OLIN!!!

AP

Vierailija
7/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengen ollessa vaarassa, on pakko auttaa. Mutta jos omaisuutesi jää tienvarteen, ei sitä ole kenenkään pakko sieltä alkaa kuskaamaan sieltä pois.

Surkee provo.

Vierailija
8/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko köysi kaulasi ympärillä?

Vierailija
9/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hallutti pillua ja yritin pysäytellä ohikulkijoita ja pyysin pillua. Voiko tehdä rikosimoituksen koska kukaan ei suostunut?

Vierailija
10/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinausfirmat ovat tätä varten.Tajuatko että henkilöautolla hinaaminen vaatii myös hinattavalta osaamista siellä takana ja voi pahimmillaan tuhota edellä hinaavan auton.Oliko köyttäkään?

Vierailija
11/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinausfirmat ovat tätä varten.Tajuatko että henkilöautolla hinaaminen vaatii myös hinattavalta osaamista siellä takana ja voi pahimmillaan tuhota edellä hinaavan auton.Oliko köyttäkään?

Kerran oli hinattu kahden naisen käytössä ollutta autoa,auto ajautui ojaan lyhyen matkan jälkeen.Molemmat naiset olivat istuneet takapenkillä eikä autoa ohjannut tai jarruttanut kukaan.

Vierailija
12/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli hinattu kahden naisen käytössä ollutta autoa,auto ajautui ojaan lyhyen matkan jälkeen.Molemmat naiset olivat istuneet takapenkillä eikä autoa ohjannut tai jarruttanut kukaan.

Ne oli muuten miehiä, tunnen tapauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä