Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tää oikein on? selittäkää mulle joku

Vierailija
10.01.2018 |

Koko ajan aivan tajuton väsy, mikään ei oikein nappaa, ruoka oksettaa tai no ajatus syömisestä oksettaa, ei minkään näköistä kiinnostusta mennä ihmisten ilmoille. Sit oon ihan hirmu kiukkunen koko ajan, saatan yks kaks alkaa itkee vaan ilman mitään syytä. Kaiken pitäis olla nyt hyvin, mutta silti olo sellainen et veto on pois aivan täysin. Tuntuu et kurkkuu puristaa niin vietävästi ja tuntuu ettei henkeä saa. Enkä mä pääse tästä ahdistuksestakaan eroon millään. Sitten kun tässä on vielä sekii et saatan ihan oikeasti pissata housuun vahingossa jos ahdistun liikaa.

En pysty nykyään edes luottaa ihmisiin. Enkä pysty kelleen edes puhuu näistä. Tämän takia en edes viitsi edes etsiä uusia kavereita. En vaan pysty luottaa. Niin paljon elämässäni sattunut kaikenlaista ,että hiljaseksi vetää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta. Mee lääkäriin. Siellä ne tutkii onko se esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuvaa. Voi olla muutenkin hyvä että pääset puhumaan vaikka mitään selvää syytä ei nyt olisikaan.

Vierailija
2/3 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms tauti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennusta. Mee lääkäriin. Siellä ne tutkii onko se esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuvaa. Voi olla muutenkin hyvä että pääset puhumaan vaikka mitään selvää syytä ei nyt olisikaan.

Niijoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi