Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaiskohan Janna hurmerrinta tavismiehen?

Vierailija
10.01.2018 |

Olen huomaavainen ja herrasmies. Olisiko Jannalla mulle käyttöä? Ainakin kertonut iltiksessa hakevansa miestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti julkisuuteen pyrkivä tyrkky? Jannan tuleva mies ei voi käydä sontimassakaan ilman että eukko laittaa asian mediaan.

Vierailija
2/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa yrittää. Saat kaupan päälle vähän kulahtaneet Maaritin ja Samin jotka eivät anna silmäteränsä tehdä mitään itse, vaikka tämä on jo keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kannattaa yrittää. Saat kaupan päälle vähän kulahtaneet Maaritin ja Samin jotka eivät anna silmäteränsä tehdä mitään itse, vaikka tämä on jo keski-ikäinen.

Meinasin vetää kaljat keuhkoihin kun katsoin, miten Janna keikistelee Strauss-konsertissa mekossaan ja äityli Maarit lähettää kommentiksi sydämiä Instaan siitä miten seksikkäänä pikkutyttöään pitää...

https://www.instagram.com/p/BdpysWlgtRL/?hl=fi&taken-by=jannahurmerinta

Vierailija
4/4 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vetää kaljat keuhkoihin kun katsoin, miten Janna keikistelee Strauss-konsertissa mekossaan ja äityli Maarit lähettää kommentiksi sydämiä Instaan siitä miten seksikkäänä pikkutyttöään pitää...

https://www.instagram.com/p/BdpysWlgtRL/?hl=fi&taken-by=jannahurmerinta

Alapeukuttaja: katso vaikka itse. No toisaalta: onhan se upeaa miten läheiset perhesuhteet heillä on. 35-v tytär kysyy neuvot miesasioissaan äidiltään.