Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla nätit hammasrivit, paitsi mulla :(

Vierailija
10.01.2018 |

En pysty enää hymyilemään niin että hampaat näkyisi. Hirveä ongelma tullut näistä.
Mutta miksi se on niin iso kynnys mennä hammaslääkäriin vain esteettisten syiden takia? Tuntuu kauhean pinnalliselta. Ei tämäkään kuitenkaan kivaa ole, kun ei pysty omia kuviaan edes katsomaan jos hampaat näkyy. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta! Esteettinen hammashoito on yleistynyt ja myös kehittynyt valtavasti. Entäpä jos etsit asiaan erikoistuneen hammaslääkärin ja varaat ajan nyt heti? Päätä, että tämä on sinun vuotesi. Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu. Minulla on myös melko huonot hampaat. Muun kiusaamisen ohessa nauruakin pilkattiin lapsena ja siitäkin on traumoja. Nyt menee jo paremmin kun enää ei niin välitä mitä muut mahdollsiseti ajattele mutta siitä huolimatta välillä on turhankin tietoinen itsestä ja hampaista...

Mene vain hammaslääkäriin jos uskot siitä olevan sinulle apua. Ei se ole ollenkaan pinnallista jos haluat normaalin hymyn ja hampaat ovat sinulle este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on terveet hampaat suussa, niin ole onnellinen. Kaikilla ei ole edes sitä. Oikomishoito ei montaa tonnia yksityisellä maksa ja homma on sillä hoidettu loppuelämäksi.

Vierailija
4/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vain hyväksyisit itsesi? Ei ole pakko korjata hampaita.

Vierailija
5/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma ja sijoitin 6000e läpinäkyviin muovisiin hammasrautoihin, jotka otetaan aina syönnin ajaksi pois. Nyt on täydellinen pepsodent-hymy!

Vierailija
6/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mullakaan ilman suomalaista hammashoitoa. Nyt kaikki lapsenikin käyvät läpi samanlaiset hoidot.

Vierailija
7/7 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, miten toiset pääsevät helposti oikomishoitoon, toiset eivät millään, vaikka on selvää, että hampaat ovat vinksin vonksin.

Samalla paikkakunnalla, julkinen suun terveys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän