Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna 11. 1 tulee täyteen kuukausi ilman tupakkaa. Olenko jo voiton puolella!? Välillä tekee mieli

Vierailija
10.01.2018 |

Mutta kynnys polttaa korkenee kokoajan kunnsavuttomia päiviä kiitää ohi hirveää vauhtia..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä turvallisilla vesillä,vaikka hieno alku onkin! Itse lopetin tupakoinnin ja aloitin uudestaan 2v päästä heikolla hetkellä. Nyt taas 6kk savuttomana. Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti ihan viikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lopettanut eikä tupakka mene suuhusi itsestään.

Et hyödy mitään siitä että "tekee mieli tupakkaa". Eri juttu jos et olisi lopettanut vaan olisi vaan tilapäinen tauko polttamisessa.

Ikävä kyllä et voi polttaa enää koskaan. Hyväksy se.

Vierailija
4/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari lopetti 70-luvun alussa. Teki kuulemma mieli vielä viimeisinä elinvuosinaan ysärillä.

Vierailija
5/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet tai et. Itse lopetin 3 vuotta sitten, nyt ei ole vuoteen tehnyt mieli. Eli 2 vuotta teki mieli lopettamisen jälkeen. Kaverini isä lopetti joskus polttamisen ja oli muistaakseni 15 vuotta ilman ja sitten aloitti taas kun teki niin mieli koko ajan. Älä ajattele sitä, vaan tee jotain muuta, se helpottaa.

Vierailija
6/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee mieli polttaa, mutta se menee ohi viidessä minuutissa! Ei sitä hinkua tarvitse koko ajan sietää.

Vierailija
7/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosi ja kuukausi savuttomuutta. Vieläkin tulee mielitekoja tietyissä tilanteissa. Tuntuu, etten selviä tästä kokonaan koskaan. Noh, muistijäljet ovat vahvoja yli 40 tupakkavuoden jälkeen. Pysy lujana!

Vierailija
8/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen fyysinen riippuvuus on jo katkennut, mutta henkinen koukku säilyy koko elämän. Olet hienosti päässyt alkuun! Pidä sama kurssi jatkossakin, niin aikaa myöten uusi savuton elämä on uusi normaali.

Vierailija
9/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että se himo ei mee ohi.

Mutta oot jo voittanut sun kehollesi kuukauden edestä savuttomia päiviä. Ajattele sun kehoa. <3

Vierailija
10/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joka päivä se raha johonkin rasiaan mikä olis menny savukkeisiin. Kuukauden kuluttua tai minkä ajan kuluttua vaan on kiva katsoa mitä kivaa voi hankkia säästyneillä rahoilla.

Tavoite voi olla vaikka etelänmatka mikä tahansa.

Eräs tuttuni teki noin ja huomasi kuin paljon säästyi vuodessa ja teki lomamatkan johon ei aiemmin ollut varaa. Tupakka jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan