Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeämätön tyttäreni yrittää vietellä uuden mieheni!

Vierailija
09.01.2018 |

Mitä ihmettä oikein teen tyttäreni kanssa, joka yrittää vikitellä uutta miestäni? Mieheni on samaa ikäluokkaa kuin tyttäreni (20+) ja hyvin atleettinen ja muutenkin varustettu. Monta kertaa tyttäreni on tullut täällä oltuaan ikään kuin vahingossa alasti saunasta tai vain stringit jalassaan. Tiedän kyllä, mihin hän pyrkii! En ole eilisen kanan teeri.

Mitä ihmettä oikein teen tyttäreni kanssa? Olen harkinnut jopa, että kiellän häntä tulemasta kotiini. Pelkään aina kotiin tullessani löytäväni mieheni tyttäreni kanssa lakanoiden välistä. Ja silloin tiedän, kuka on syyllinen --- eikä se ole mieheni!

Auttakaa! Tämä raastaa minua! Apua!

Eräs milf

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit itsesi ikäisiin.

Vierailija
2/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain sun itsetunnolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et sitten kehity provotaidossa vaikka miten yrität. 

Vierailija
4/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tytär lentäisi jo pesästä?

Vierailija
5/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun ikäsi? joko olet täyttänyt 12 vuotta?

Vierailija
6/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen kanan teeri😂😂

Vierailija
7/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tyttäresi kasvattanut.

Vierailija
8/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen kanan teeri😂😂

Samalle repesin. 😂

Vierailija
9/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa seurustelisit oman ikäistesi kanssa?

Vierailija
10/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos keskittyisit itsesi ikäisiin.

Kuule ei muiden kumppaneille ole ok vilautella vaikka he olisivat minkä ikäisiä.

Vierailija
11/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa 20+ miesystävä (olen itse 40+). Voin kertoa, että mieheni voisi tulla kotiin, jossa häntä olisi odottamassa tusina stringeihin pukeutuneita parikymppisiä, ja hän ei korvaansa lotkauttaisi. Kuten seurustelumme alkuaikoina totesi, kun vielä itse podin ikäerostamme johtuen sitoutumiskammoa: "mä olen valinnut sinut kaikkien niitten omanikäisteni asemesta". 

...Ja jos se sun mies päätyy vällyjen väliin sun tyttären kanssa, niin kyllä se on ihan yhtä paljon sun miehenkin syytä. 

Toisaalta taas et näytä luottavan mieheesi, joten en povaa suhteellenne kovinkaan pitkää tulevaisuutta muutenkaan... Jos olet parisuhteen "kypsempi" osapuoli, sun täytyy olla itsevarma ja luottaa mieheesi sataprosenttisesti. Mikään pahempi turn-off kun omista epävarmuuksistaan peilaava sairaalloisen mustasukkainen ja luottamuspulainen keski-ikäinen nainen...

Vierailija
12/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
13/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten kehity provotaidossa vaikka miten yrität. 

Huokaisin juuri tätä samaa. Luokattoman huonoa. Plääh. Hyvät provot saa hymyileen, suht ok hymähtään... taa vaan. Huoh.

Vierailija
14/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mulla on kanssa 20+ miesystävä (olen itse 40+). Voin kertoa, että mieheni voisi tulla kotiin, jossa häntä olisi odottamassa tusina stringeihin pukeutuneita parikymppisiä, ja hän ei korvaansa lotkauttaisi. Kuten seurustelumme alkuaikoina totesi, kun vielä itse podin ikäerostamme johtuen sitoutumiskammoa: "mä olen valinnut sinut kaikkien niitten omanikäisteni asemesta". 

...Ja jos se sun mies päätyy vällyjen väliin sun tyttären kanssa, niin kyllä se on ihan yhtä paljon sun miehenkin syytä. 

Toisaalta taas et näytä luottavan mieheesi, joten en povaa suhteellenne kovinkaan pitkää tulevaisuutta muutenkaan... Jos olet parisuhteen "kypsempi" osapuoli, sun täytyy olla itsevarma ja luottaa mieheesi sataprosenttisesti. Mikään pahempi turn-off kun omista epävarmuuksistaan peilaava sairaalloisen mustasukkainen ja luottamuspulainen keski-ikäinen nainen...

Voi miksi sä meet näin huonoon provoon mukaan?

Vierailija
15/15 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Voi miksi sä meet näin huonoon provoon mukaan?

:) Koska mulla on tylsää..? Ja koska tykkään mainostaa mun miestä? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän