Onko juuri kukaan mies vakavasti nettideiteillä?
Kirjoitellaan aktiivisesti ja sitten katoaminen ilman selitystä. Vaihdetaan kuvia ja kirjoitellaan, sitten loppuu. Kirjoitellaan, vaihdetaan kuvia ja sovitaan tapaaminen joskus, sitten loppuu. En toki itsekään vastaa edes jokaiseen viestiin, flirteistä puhumattakaan. Flirtit lähinnä ärsyttää. Jos kiinnostaa, voi laittaa viestiä. Jos kirjoittelu on hyvällä alulla ja haluaakin lopettaa (löytänyt sopivamman), voi senkin kertoa. Rehellisyys olisi kiva juttu, edelleen.
Toisaalta menetys ei ole iso tuollaisen miehen kohdalla, mutta kertoohan se jotain miehestä.
Kommentit (17)
Olen vakavasti liikenteessä, mutta epäilen ovatko naiset vakavasti liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne miehet ei etsi kirjeenvaihtokaveria?
Päinvastoin. Etsivät kirjeenvaihtokaveria ja ruinaavat kuvia mutta eivät tule tai halua tulla treffeille.
- ei ap
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavasti liikenteessä, mutta epäilen ovatko naiset vakavasti liikenteessä.
Sama täällä. Naiset katoavat viimeistään kuvan lähettämisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai, jos tulet treffeille 80-luvun opelilla, kuten minä. Tämän kuvan jutunkin testautin veljeni kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I third that.
Naiset ne on jotka vain lakkaavat kirjoittamassa ilman sen kummempia selityksiä.
Sille on tietysti ihan looginen syy; heillä se postiloota paukkuu punaisena aina uutta ehdokasta joten edellisten poishoitelu hyvien käytöstapojen mukaisesti voi olla vaivalloista. Niin vaivalloista ettei sitä viitsi tehdä.
Mulla oli tällainen tavallaan, mutta ollaan nykyisin hyviä ystäviä, mutta hiosti alussa ja lirputteli ja teki kaikkensa saadakseen ilmeisesti pildee jne. Sitten jos yhtään lämpenin niin vetäytyi ja ei vastannut viesteihin jne jne. Siinä oli itsellä sitten pitkä itsetutkiskelun aika mutta meillä juttu luistaa ja meistä tuli kaverit kun lähennyttiin uudelleen ja mies kertoi että on vahvasti sitoutumiskammoinen ja siitä johtuu tuo hänen käytös.
Ei siinä kauaa jaksa olla tosissaan kun kukaan nainen ei vastaa mitään minun aloitteisiin ja kukaan nainen ei todellakaan tee aloitetta.
Itse ainakin olen ihan tosissani enkä huvikseen kirjoittelemassa. Vähän luulen, että kirjoittelette naiset varattujen miesten kanssa.
M35
Naisillahan tuppaa kiinnostus kohdistumaan samoihin miehiin, joten ne miehet osaavat kyllä ottaa ilon irti suosiostaan, eikä heitä paljon vakavuus kiinnosta.
Tavismiesten tielle on vastaavasti sattunut sen verran paljon pettymyksiä että ovat melko skeptisellä asenteella liikkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan tuppaa kiinnostus kohdistumaan samoihin miehiin, joten ne miehet osaavat kyllä ottaa ilon irti suosiostaan, eikä heitä paljon vakavuus kiinnosta.
Tavismiesten tielle on vastaavasti sattunut sen verran paljon pettymyksiä että ovat melko skeptisellä asenteella liikkeillä.
Tavismiehen asenteella ei juuri merkitystä kun ei vaan kenellekään kelpaa.
Juuri tuollaiset miehet OVAT vakavasti liikkeellä. Viestittelevät ja harkitsevat tarkkaan ennen tapaamisia eivätkä pyri nopeasti mahdollisimman monen naisen pöksyihin.
Mun nykyinen mies oli tosimielellä nettitreffillä ja ollaankin nyt yhdessä.
Kun kohtasin tämän miehen, ja oli selvää, että tässä se nyt on, ei ollut mitään treffejä sovittuna kenenkään muun kanssa. Joten ei ollut mitään ilmoitettavaakaan. Laatikossani oli kyllä heippaviestejä tuntemattomilta, enkä kokenut että olen heille vielä mitään velkaa, joten poistin vain profiilini.
Ehkä ne miehet ei etsi kirjeenvaihtokaveria?