Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies mainitsi ensitreffeillä kaksi kertaa ettei ole koskaan lyönyt naista, vaikkemme puhuneet mistään siihen liittyvästä

Vierailija
09.01.2018 |

Minulle tuli outo fiilis ja jotenkin intuitio sanoi että älä rupea tuon miehen kanssa mihinkään.

Eli keskustelu meni tyyliin näin

Minä: Hyvää tämä punaviini, sopii tähän pihviin
Mies: Anna mä kaadan lisää, ettei nyt naisen tarvitse
Minä: Kiitos, niin mainitsit olevasi ammatissa X, millaista se on
Mies: Aika raskasta se joskus on kun alaisina on paljon pienipalkkaisia naisia, minä kun en ole koskaan naista lyönyt
Minä: *hiljaisuus*

Jatkoimme ruokailua ja naapuripöydässä eräälle pariskunnalle tuli jotain riitaa ja mies sanoi kovaan ääneen tälle naiselle jotain. Mies sanoi minulle "Ei naiselle noin kuulu puhua eikä ainakaan lyödä, en minä ainakaan ikinä löisi"

Loppuruokailu oli ainakin minun osaltani melko vaivaantunutta enkä ole tämän jälkeen ollut mieheen yhteydessä. Mikä pakko tuota lyömättömyyttä oli heti pakko hokea?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikon deiteillä aina jään sanomalla että herrasmies ei lyö naista hattu päässä.

-m

Nähtävästi joudut käyttämään lausettasi usein. Miksiköhän?

Vierailija
22/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka puhuu tommosia on ne jotka lyö.

Ne jotka eivät lyö eivät mainitse asiasta erikseen koska se asia ei tule edes mieleen.

Tämä.

Se on juuri näin.

Väkivaltainen.mies ei koskaan pidä itseään väkivaltaisena vaan vetää väkivallan rajan siihen, mitä itse EI tekisi. Eli jos itse kuristaa ja tönii ja potkii, mutta ei lyö, niin noista väkivaltaa on vain lyöminen. Luin tämän yhden miespuolisen terapeutin kirjasta, joka koskee parisuhdeväkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen vähän neuroottinen, mutta erityisherkkä, vapaasti omissa ja ulkopuolelta tulevissa sfääreissä liikkuva mies. Herkkänä ihmisenä nappaa puheenaiheen siitä, mitä tapahtuu juuri nyt ympärillä.

Ja on juuri kuullut ja keskustellut kolme tuntia kaverin kanssa tuttavasta, joka on pahoinpidellyt vaimoaan parikymmentä vuotta. Siksi sanoi ikäänkuin vastauksena sisäiselle myllerrykselle, ettei muuten ole lyönyt naista.

Vierailija
24/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen vähän neuroottinen, mutta erityisherkkä, vapaasti omissa ja ulkopuolelta tulevissa sfääreissä liikkuva mies. Herkkänä ihmisenä nappaa puheenaiheen siitä, mitä tapahtuu juuri nyt ympärillä.

Ja on juuri kuullut ja keskustellut kolme tuntia kaverin kanssa tuttavasta, joka on pahoinpidellyt vaimoaan parikymmentä vuotta. Siksi sanoi ikäänkuin vastauksena sisäiselle myllerrykselle, ettei muuten ole lyönyt naista.

..tai on itse perheestä jossa isänsä pahoinpiteli äitiään. Voi olla monenlaisia syitä missä tyyppi ei ole omaa väkivaltaansa tai sellaisen taipimuksia peittelevä.

Hermostunut, ja vanhahtava ritarillisuus läppä menee vähän yli (ettei naisen tartte viiniä kantaa, ei lyödä ei lyödä, eikä huudeta naiselle blabla).

Vierailija
25/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jostain syystä tökkäsi vielä enemmän korvaan tuo "anna mä kaadan sulle viiniä ettei naisen nyt tarvitse". Johtuu varmaan siitä, että minulla on huonoja kokemuksia miehistä, jotka kohtelevat treffi-/seurustelukumppaniaan korostetusti naisena. Kyseisenlaisilla miehillä kun on ollut naisiin liittyviä takapajuisia asenteita, jotka ovat paljastuneet siinä vaiheessa, kun olemme olleet enemmän tekemisissä. Siinä vaiheessa, kun on valjennut, että en olekaan se naisen ideaaliprototyyppi, on helvetti ollut irti.

En suosittele tapaamaan miestä toistamiseen. Omaa vaistoa kannattaa aina kuunnella.

Miltä planeetalta sää oikeen oot?! Kyllä päinvastoin suomiäijien pitäisi enemmän opetella käytöstapoja ja kohdella naisiaan niinkuin kukkaa kämmenellä koska kyllähän me naiset sellasta arvostetaan ja ansaitaan ;)

Mitä tohon lyömiseen ja lyömättömyyteen tulee, niin varmaa tää sun kaveri vaa halus näyttää olevansa herrasmies. Ja sama varrmaa ton viinin kans myös. Herrasmieshän kataa naiselleen viiniä.

Kai se osti sulle ruuat kans?

Vierailija
26/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla jostain syystä tökkäsi vielä enemmän korvaan tuo "anna mä kaadan sulle viiniä ettei naisen nyt tarvitse". Johtuu varmaan siitä, että minulla on huonoja kokemuksia miehistä, jotka kohtelevat treffi-/seurustelukumppaniaan korostetusti naisena. Kyseisenlaisilla miehillä kun on ollut naisiin liittyviä takapajuisia asenteita, jotka ovat paljastuneet siinä vaiheessa, kun olemme olleet enemmän tekemisissä. Siinä vaiheessa, kun on valjennut, että en olekaan se naisen ideaaliprototyyppi, on helvetti ollut irti.

En suosittele tapaamaan miestä toistamiseen. Omaa vaistoa kannattaa aina kuunnella.

Miltä planeetalta sää oikeen oot?! Kyllä päinvastoin suomiäijien pitäisi enemmän opetella käytöstapoja ja kohdella naisiaan niinkuin kukkaa kämmenellä koska kyllähän me naiset sellasta arvostetaan ja ansaitaan ;)

Mitä tohon lyömiseen ja lyömättömyyteen tulee, niin varmaa tää sun kaveri vaa halus näyttää olevansa herrasmies. Ja sama varrmaa ton viinin kans myös. Herrasmieshän kataa naiselleen viiniä.

Todellinen herrasmies ei tee siitä viinin kaatamisesta tai oven aukaisemista mitään numeroa, vaan hän toimii täysin pokerinaamalla koska asia on hänelle täysin luonnollinen eikä sitä tarvitse mitenkään korostaa.

- hopeakettu

Vierailija
27/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen herrasmies ei tee siitä viinin kaatamisesta tai oven aukaisemista mitään numeroa, vaan hän toimii täysin pokerinaamalla koska asia on hänelle täysin luonnollinen eikä sitä tarvitse mitenkään korostaa.

- hopeakettu

Mihin persläpikuppilaan sä oikein naisia viet jos siellä asiakkaiden pitää avata ovia ja kaadella viinejä?

M

Vierailija
28/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mainitsi pari kertaa, kun tapailtiin, että hän on sellainen viilipytty, jos suuttuu niin lähtee vain pois tilanteesta, ei ole väkivaltainen. Minäkin vähän ihmettelin, että miksi tuo sitä esille. No, myöhemminpä kävikin sitten ilmi, että ei todellakaan ole mikään viilipytty, vaan hajottaa tavaroita (esim. minun puhelimen), uhkailee, että kohta voi sattua jotain ja on myös kerran raahannut vaatteista ja muutaman kerran ollut päästämättä pois autostaan. Että semmonen viilipytty.

Vierailija
29/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaralliset miehet kiihottaa naisia

Kiihottuiko ap?

Vierailija
30/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ekoilla treffeillä tyypin kanssa joka tuumasi ettei petä. Itse aloin melkein jatkuvasti sitten pyöritellä tuota mielessäni. Miksi se vakuutteli, miksi juuri ensitapaamisella puhua tuollaisia jne.

Vierailija
31/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta ne tapaamani miehet, jotka ovat olleet kaikkein epäluotettavimpia, ovat alussa kovasti korostaneet omaa luotettavuuttaan. Yksi kun selitti ettei hänellä ole luurankoja kaapissa, niin niitä sitten kolisikin kunnolla.

Mutta monet kyllä puhuvat omituisia muutenkin, itse saatan hermostuneena antaa aivan idiootin vaikutelman. Voin päästellä suustani vaikka jotain niin outoa kuin tuon esimiehenä toimimisen ja ei-lyömisen.

Vierailija
32/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Miten voikin olla niin ärsyttävä sana kuin hopeakettu.)

Vierailija
33/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka puhuu tommosia on ne jotka lyö.

Ne jotka eivät lyö eivät mainitse asiasta erikseen koska se asia ei tule edes mieleen.

Kyllä. Samoin kuin miehet joilla on pakottava tarve jatkuvasti todistella heterouttaan, on kaappihomoja.

Vierailija
34/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiedät, ettei kyseessä ole mikään naistenhakkaaja :D

Vierailija
35/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Miten voikin olla niin ärsyttävä sana kuin hopeakettu.)

Jos haluaa identifioida itsensä tuohon niin ihan vapaasti...

https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c179…

Vierailija
36/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, iso varoitusmerkki. "Koskaan en oo naista lyönyt" oli myös eksän mielipide. Sen sijaan naimisiin menon jälkeen kaatoi maahan ja kuristi. 

No mutta ei lyönyt! Ei pettänyt lupaustaan. 

Vierailija
37/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka painottavat että "naista ei saa lyödä" on usein WT porukkaa jolle väkivalta on muuten normaalia kanssakäymistä. Kannattaa kysyä, että miestä tai lastako sitte sopii lyödä?

Vierailija
38/38 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen täytyy erikseen todistella sitä, että hän ei lyö naista, niin silloin naisen kannattaa juosta kovaa karkuun, koska ei normaalin miehen mieleen edes tule ajatus naisen lyömisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi