Lihavat naiset, sheivaatteko alapään?
Mulla kaikki läski just tossa vatsassa ja sheivaaminen on hankalaa, kesäisin ajelen "bikinirajat" mutta muuten annan olla. Karvankasvu ei ole mulla hurjaa eli ei sieltä mitään viidakkoa löydy. Jotenkin alkanut tympimään noi karvat. Nuorempana ja hoikempana ajelin aina kaikki pois.
Mutta keinoja miten lihavan kannattaisi toosaansa ajella?
Kommentit (13)
Mä olen ylipainoinen mutta en kyllä parhaalla tahdollanikaan keksi mitä ongelmaa voisi toosan ajelemisessa olla lihavallakaan jos sen haluaa tehdä? Siis jos ei ole niitä lehtiin päätyviä todella obeeseja lihavia, jotka ei käytännössä pysty edes nousemaan ylös sängystä ja vatsamakkara menee polviin asti, mutta aloittajahan pystyy ajelemaan bikinirajat kyllä. Outo aloitus, vaikuttaa enemmänkin jonkun läskisheimaajan kuvittelemalta tilanteelta tällainen teksti.
Ai mitä tekemistä karvan ajelulla on ylipainon kanssa? Outoa? Itse en ajelee enään, kaksi kertaa iho infektion saaneena. Jouduin lääke kuurille ja saa riittää. Ainiin olen normaali painoinen.
Ajelen kyllä eikä ole ikinä ollut mitään ongelmaa, vaikka pituutta onkin 160cm ja painoa yli 100 kiloa.
Miten lihava ap on?
Sheivattu pullukan pile näyttää muuten aivan lihikseltä kahdella lauantai siivulla (= sisemmät häpärit).
Vierailija kirjoitti:
Ajelen kyllä eikä ole ikinä ollut mitään ongelmaa, vaikka pituutta onkin 160cm ja painoa yli 100 kiloa.
Miten lihava ap on?
Miksi ajelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lihava ap on?
Miksi ajelet?
Koska haluan.
Olen itse ylipainoinen ja kyllä puska on kauhea mutta toisaalta ajeltunakin näyttää ihan kauhealta kun on sellainen valkoinen taikinamainen sämpylä sitten jalkojen välissä.
Minä sokeroin, koska sillä tavalla iho on pitkään siloinen ja pehmeä. Tykkään siitä sitkeästä ihosta. Alunperin poistin karvat rakastajani toiveesta, nyt haluan tehdä sen itselleni
Vierailija kirjoitti:
Sheivattu pullukan pile näyttää muuten aivan lihikseltä kahdella lauantai siivulla (= sisemmät häpärit).
:D
Kun levität sormilla ulkoisia häppäreitä? Mun sisemmät häppärit ei näy jos ei levitä ulkoisia häppäreitä.
Ajelen kokonaan aina toisinaan, yleensä vaan lyhentelen shaverilla.
t: 160kg/170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Kun levität sormilla ulkoisia häppäreitä? Mun sisemmät häppärit ei näy jos ei levitä ulkoisia häppäreitä.
Riippuu sisempien häppärien koosta. Mulla näkyy oikea, muttei vasen.
T: toispuoleinen torttu
Eiköhän siihenkin joku vapaaehtoinen löydy.