Paras kaveri pomputtelee ja jättää vastaamatta puhelimeen
Tää aiheuttaa mulle oikeasti todella pahaa mieltä, kun selvästi pomputtelee. Aina kun lupaa jotain, se unohtuu. Sitten parin kk välein laittaa tekstaria, jossa kehuu minua ja ylistää kuinka haluaa parantaa ystävyyttämme. Välissä ei vastaa jos soitan oli se sit kerran tai 5. Kuitenkin ilmestyy aina viestittelemään taas minulle ja sitten kun soitan myöhemin kuulumisia, ei vastaa. Ei vastaa viesteihinkään. Ja aina, kun alustavasti puhutaan tapaamisesta, jättää vastaamatta tai jos vastaa ja haluaa nähdä, vaihtelee tapaamisaikaa tai paikkaa. Sitten taas parin kk kuluttua vuodatukset, kuinka olen niin hyvä ystävä ja aikoo tehdä minulle aikaa, ei taas ilmoita vaikka oltaisiin siinä parannushuumassa sovittu alustavasti muutama vkolop,jolloin voitaisiin nähdä jonakin niistä.
Tätä alkoi ilmaantua, kun hän alkoi seurustelemaan, ja haluaisi aina tavata esim. Miehen kodin lähellä, kun hengailee siellä. Jos lupailee minulle viikonloppureissua, tulee pian kuvia miehen kanssa kyseiseltä reissulta.
Oikeasti asumme tunnin päässä tästä miehen kaupungista kummatkin, joten matkat sitten venyy.
Vastailee myös useimmiten öisin tekstareihin. Ihmetyttää onko se mieskään ihan ok, en ole tavannut häntä ikinä ja kuulostaa aika oudolta. Kuitenkin muita kavereita "saa" silloin tällöin tavata, eli ei ole siitäkään kiinni. Ehkä todella veisin liikaa aikaa yhteisistä illoista
Kommentit (17)
Millaisia ne huonot ystävät ovatkaan, jos tuo on paras?
Katko välit, tuo ole mikään ystävä
No, joko alat oppia?
Siis että mikä hän on naisiaan. Miksi vielä roikut hänessä?
En jaksais tuollaista kauaa katella. Käyttäydy samalla tavalla.
Miksi roikut tuollaisessa kaverissa? Sinähän se olet iso osa ongelman aiheuttajasta, kun roikut tyypissä. Laita estoon koko tyyppi, niin asia on sillä selvä. Turha valittaa, jos itse on tyhmä.
Älä jää enää odottelemaan lupauksia ja viestejä vaan hae aktiivisesti uusia tuttavuuksia.
Oletko kertaakaan sanonut HÄNELLE suoraan kritiikkiä, siis sen sijaan että vaikenet ja urputat netissä selän takana?
Sinua kohdellaan niin, miten sallit kohdeltavan.
Eli sinun pitää vetää nyt rajat. Et ota yhteyttä, ja jos kaveri viestittelee, vastaat, että "olet viestitellyt minulle todella monta kertaa tuolla lailla, mutta aina, kun minä yritän viestiesi innoittamana ottaa yhteyttä, sinä et vaivaudu vastaamaan soittoihini. Ja jos yritän sopia tapaamista, sinä perut. Ymmärrätkö ollenkaan, että tuo on klassista pompottamista, ja minulle tulee tunne, että todellisuudess viisveisaat minusta. Olen siitä hyvin pahoillani. Olen myös sitä mieltä, että jatkossa sinä otat yhteyttä ja ilmoitat, koska haluat tavata, ja myös pidät sopimuksesta kiinni, muussa tapauksessa tämä on tässä. "
Jotain tuollaista.
Eli sinun pitää itsesi viestiä, että hänen käytöksensä ei ole ok.
Mitä ilmeisimmin hän on nyt niin kiinni uudessa miesystävässään, ettei välttämättä edes itse tajua laiminlyövänsä vanhoja ystäviään. Tuota sattuu, eikä edes kovin harvoin.
Hän yrittää hoitaa ystävyyssuhteitaan etänä ja ikäänkuin muka-hakea kontaktia, vaikka varmaan tietää, ettei oikeasti ehdi nyt jakaa aikaansa ystävilleen.
Jos hän ei ole aiemmin ollut samanlainen, tuo tuskin on mitään ilkeyttä, ainoastana ajattelemattomuutta ja itsekkyyttä.
Minusta olisi parempi myöntää ihan reilusti, että anteeksi, en ole ehtinyt huomioimaan sinua kuten olisi pitänyt, tämä on tätä rakkauden ensihuumaa, ja kaikki vapaa-aikani on kulunut XX:n luona.
Eikä teeskennellä, että joo, nähdään kuten ennenkin, mutta oikeasti ei silti nähdäkään.
Komppi kasille. Ystäväsi on rakastunut ja laiminlyö sua sen takia. Itsehän ap sanot, että tuo alkoi kun hän alkoi seurustella. Mutta tietty sun ei tarvitse ton takia alkaa hypätä ties minne tapaamisiin, jotka sitten peruutetaan. En silti katkaisisi välejä.
Paljon kaverilla ennätys?
Sano sille ku näät, että jättää sen futiksen nyt vähäks aikaa maahan paikalleen ja vastaa sulle.
Kyllä se ehtii sitte vaikka ennen treenejä pomputella, jos mieli noin kovin tekee.
Jätä se ystävä. Sanot suoraan että hänen käytöksensä sinua kohtaan ei ole ystävän käytöstä ja olet saanut siitä tarpeeksesi. Menetät todennäköisesti "ystävän" mutta eihän tuollainen ole mikään oikea ystävä.
Ap tässä. Olen tosiaan sanonut asiasta suoraan, minä en tässä se selkärangaton ole.
No eihän tuohon voi mitenkään vaikuttaa. Sinähän sen päätät uskotko ja odotatko, kai sinulla muutakin elämää on.
Todennäköisesti kaverillasi on vähän huono omatunto, kun hänellä ei ole sinulle tarpeeksi aikaa. Sen vuoksi hän yrittää vakuutella, ettei kaveruutenne pääty hänen uuteen suhteeseensa. Kuitenkin tuo suhde on se, mikä ensisijaisesti määrittelee hänen ajankäyttöään. Lisäksi hänellä on muitakin kavereita kuin sinä, joille hänellä pitää olla aikaa.
Ei sun tarvitse tuota hyväksyä vaan voit alkaa viettää aikaasi enemmän muiden kavereidesi kanssa. Tapaat tätä kaveriasi sitten, kun se teille molemmille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kaverillasi on vähän huono omatunto, kun hänellä ei ole sinulle tarpeeksi aikaa. Sen vuoksi hän yrittää vakuutella, ettei kaveruutenne pääty hänen uuteen suhteeseensa. Kuitenkin tuo suhde on se, mikä ensisijaisesti määrittelee hänen ajankäyttöään. Lisäksi hänellä on muitakin kavereita kuin sinä, joille hänellä pitää olla aikaa.
Ei sun tarvitse tuota hyväksyä vaan voit alkaa viettää aikaasi enemmän muiden kavereidesi kanssa. Tapaat tätä kaveriasi sitten, kun se teille molemmille sopii.
Totta, tämä on järkipuhetta, mutta tunteet vie ja olen alkanut haluta juurikin näiden vakuuttelujen ja tuthien lupausten vuoksi katkaista välit. Ei voi muuta oikeasti. Oma järki tässä menee. Eihän hänkään toimi rationaalisesti ja kunnioittavasti. Jos olisi sanonut suoraan tämän että olen tärkeä mutta poikaystävä vie tällä hetkellä, voisin harkita, nyt minua on vaan pidetty odottamassa löysässä narussa ja jos olen kysynyt asiasta tai poikakaverista hän ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jssap
Kiitos 😘
Se on semmonen kaveri joka on kaveri ku itelleen sopii. Jättäisin tuollaiset ja hankkisin parempia kavereita.