gallup! mikä näistä on ärsyttävin ihmistyyppi av:lla?
Kommentit (15)
Ne jotka vaan toistaa ja toistaa ja toistaa.
Ne jotka vaan toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa.
Tunnistan itseni Ilkeilijäksi.
Tosin 25% asiakeskustelua, 25% mustaa huumoria, loput Ilkeilyä turhan tärkeille, jotka ei voi hyväksyä, että lopulta tää on vaan nettiviihdettä.
Unohdit listasta provon huutelijat ja "ilmoitettu asiattomaksi" tyypit
Kielipoliisit. Oli asia mikä tahansa, aina joku tarttuu johonkin ihme kielioppisääntöön.
sellaiset jotka massapostittaa huonoja tarinoita. esimerkiksi se joka jankuttaa ettei parikymppiset voi olla kauniita.
Omassa kuplassaan elävät av-mammat, jotka eivät omaa minkäänlaista empatiaa. Nämä kamalat ihmiset rinnastavat asiat, kaikki asiat, itseensä ja kuinka he itse kokevat asiat osaamatta ajatella lainkaan toisen mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalle tunkeutuneet rasistit, reilulla erolla muihin ryhmiin
Tuskin erotat rasistia patsaasta. Taidat olla se, joka ei kestä mielipiteitä, jotka eivät ole samoja kuin omasi.
Olen itse ilkeilijä, koska en jaksa turhanpäiväistä lässytystä eri asioista. Suurin osa aloittajista kertoo nyyhkytarinoitaan sillä toiveella, että siliteltäisiin päähän, sanottaisiin voi voi ja kuinka aloittaja on kiltti ja hyvä ja vika on siinä henkilössä tai asiassa, mistä aloittaja valittaa. Sitten kun siihen lässytyksen sekaan sanoo vähän terävämmin, eikä myötäile, niin se on tietenkin tätä minun harrastamaa ilkeilyä.
Ne tosi huonot provot. Hyvästä provosta voi syntyä hauskaa keskustelua monta sivua, mutta huonot provot ovat näitä "tekee mieli alaikäistä reikää" tai "taas k*lttimies on ilman naista"-juttuja. Vaikka olisikin provo, niin jos siinä on enemmän ajatusta kehissä, se voi silti olla viihdyttävä.
Sitten on tämä viha-rakkaus-suhde näihin sealioning-aloituksiin. (sealioning = kysytään mukamas vilpittömästi vastausta/perustelua johonkin asiaan, vaikka oikeasti aikomus ei ole alunpitäenkään saada tietoa tai sivistää itseään tai saada uusia näkökulmia, vaan vain haaskata toisen aikaa. Yleensä keskustelu etenee sillä, että aloittaja poimii vastaajan pitkästä viestistä yhden lauseen tai kohdan, ja vastaa olkiukko-tyylisesti siihen, ihan vain, että saadaan toinen taas haaskaamaan aikaa pitkällä viestillä).
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ilkeilijä, koska en jaksa turhanpäiväistä lässytystä eri asioista. Suurin osa aloittajista kertoo nyyhkytarinoitaan sillä toiveella, että siliteltäisiin päähän, sanottaisiin voi voi ja kuinka aloittaja on kiltti ja hyvä ja vika on siinä henkilössä tai asiassa, mistä aloittaja valittaa. Sitten kun siihen lässytyksen sekaan sanoo vähän terävämmin, eikä myötäile, niin se on tietenkin tätä minun harrastamaa ilkeilyä.
Lässynlää. Oletko jotenkin huomionkipeä?
Kaikki tänne kirjoittelevat mukasuvaitsevaiset tekopyhät lehmät.
Palstalle tunkeutuneet rasistit, reilulla erolla muihin ryhmiin