Mitä ajattelet naisesta, joka etenee reittä pitkin urallaan?
Kommentit (30)
Ihmettelisin kyllä miestä, joka palkitsisi naisen pelkistä petitaidoista työelämässä. Siinä ottaa turhan ison riskin. Kyllä työt täytyy osata tehdä.
Samalla lailla maksullinen nainen kun katunaiset.
En kyllä tunne yhtäkään. Paitsi yhden joka yritti, mutta tipahti entistä alemmas. Ajattelisin että onpa miehet tyhmiä.
Tuo on jotain 70-lukua koko reitta pitkin eteneminen. Olen ollut useassa plrssifirmassa ja eteneminen on hiton hankalaa ja tapahtuu protokollan mukaisesti, ei siinä kukaan miesjohtaja voi nostaa bimboa päälliköksi. Nykyääntehdään kompetenssikartoitus, työn vastivuuspisteytys, talent review pisteytys...kaikki on siis tilastoitua ja läpinäkyvää. Ei sinbe kompetenssitaulukkoon voi esimies kirjoittaa että ”hyvä pano” ja saada tällä tavoin päällikköstatusta tälle suosikilleen.
Urbaani legenda, jota ei nykypäivän työelämässä tapaa
Vierailija kirjoitti:
No onhan nainen perheessäkin miehensä omaisuutta ja elää miehen statuksen kautta seksiä vastaan.
Mitäs muuta persulanmutkaan kuuluu? Vieläkö kirpaisee kreationistiblondin "yllättävä" murskatappio vaaleissa?
En mitään erityistä, tuossa vaiheessa. Kaikki naiset hyödyntävät avujaan.
Kuvottavaksi asia tulee sitten kun tämä alkaa vuosien ja vuosikymmenten jälkeen huutamaan meetoo:ta omista salajuonistaan.
Poikkeuksellisen älykäs naiseksi.
Olen hyvä työssäni enkä ole edennyt reittä pitkin, mutta olen huomannut, että ehkä iloinen ja positiivinen asenteeni on auttanut urallani. Kaikki pomot ovat tykänneet minusta todella paljon ja ovat puskeneet ylennyksiä minulle. Naispuolinen työkaverini on myös erittäin hyvä työssään, mutta todella negatiivinen ja hapannaama eikä niitä ylennyksiä ole tullut samaan tahtiin kuin minulle.
No lumppuhan se on