Tulisitko toimeen tuhannella eurolla kuukaudessa
Eli jos vuokra pois siitä 450€?
Kommentit (21)
Itsellä työttömyystuki 520€ joten todellakin pärjäisin! :) ei ne suuret tulot vaan pienet menot, koen olevani ihan hyvätuloinen, mutta haluaisin töihin sen takia, että olisi päivittäin mielekästä tekemistä.
Helposti. Ja en ymmärrä miten joku ei voi tuollaisella summalla pärjätä
En, koska mun vuokra on enemmän kuin tonnin. Jos tuon tonnin saisi siihen, että tämän verran jää käteen kun vuokra on maksettu, niin eläisin herroiksi.
Tulisin. Tällä hetkellä kulutus n.1100-1200 e, säästöön jää paljon ja en vielä säästä mistään. Ei tarvitsisi kuin pikkasen miettiä ruokakaupassa ja jättää shoppailu pois niin 1000 e riittäisi. Olen perheellinen.
Vuokrani on alle 300 euroa joten en tarvitse isoja tuloja. Kyllä se 450 euroakin vielä menis vuokrana mut pitäis vähän tarkemmin kattoa mihin tuhlaa.
Toimeentulotukea saisin päälle ainakin lääkkeisiin. Tod.näk. myös vähän asumistukeakin.
Olen joskus laskenut, että ilman lainahoitokuluja menoni ovat keskimäärin 800 €/kk.
Eli tulisin tonnilla hyvin toimeen. Jäisi 200 € säästöön joka kk. :)
Pakkohan se on tulla ! Netto tuloni on 1100/kk, vuokra 500 e ja siihen vielä normi muut laskut eli sähköt, puhelin jne . Yksin asun. Tiukkaa on, mihinkään ylilmääräseen ei jää rahaa. Kädestä suuhun kuukaudesta toiseen. Että semmosta.
Tulisin. Mun menoni ovat tällä hetkellä noin 800 euroa kuussa (tulot kylläkin suuremmat). Olen yksinasuja.
Olen joutunut tulemaan toimeen alle tonnilla kuussa. Selvisin hengissä. Pitää vaan suhteuttaa menot tuloihin.
Tulisin, koska nytkin joudun tulemaan toimeen 800 eurolla, ja asumiskuluni ovat isommat kuin mainitsemasi vuokra.
En tulisi. Laina, sähkö, vesi, kiinteistövero, puhelin, vakuutukset, bensat=1700€/kk
En kyllä käytä 450€/kk ruokaa, siihen menee n. 250€
Helposti. Tällä hetkellä miehen kanssa tulot yhteensä 1700€ niistä vuokran ja laskujen jälkeen jää n. 500€ käytettäväksi ruokaan yms. Itse opiskeija, mies työkokeilussa.
Niukasti.